Jump to content

Verrassing vanmorgen om 06:15

Denk je vandaag op zaterdag lekker uit te slapen en na een sanitaire stop om 06:00 nog een

paar uurtjes slaap te pakken.

Maar een paar minuten later sta je met de halve buurt op straat vanwege 1 of meerdere imbecielen

die het volgende op de foto nodig vinden en al wat langer hier in de steegjes rotzooi aan het

trappen zijn en spullen van een ander vernielen.

Snel de Pan in veiligheid gebracht en de brandweer zijn werk laten doen.

Mocht ik ooit iemand op heterdaad betrappen dan gaat ie eraan!!

IMG_2919.thumb.JPG.d9be1e0ebe8864974b7c62c459fcaaa8.JPG

Featured Replies

Soms ben ik zo blij met het stalen hek tussen mijn huis en dat van de buren. Had ook zo'n brandgang langs mijn huis waar van alles gebeurde.

Dit soort vandalisme heeft mij overigens ooit doen besluiten om nooit een coniferenhaag te plaatsen. Dit nadat ik bij buren gezien had hoe vandalisme in de vorm van het in brand steken van de haag leidde tot uiteindelijk het uitbranden van hun garage

Edited by panman1100

Je motor altijd goed ervoor verzekeren. Je weet het maar nooit. Jammer dat verzekeraars belachelijke premies hebben om je motor allrisk te verzekeren. Tussen een WA+ en een allrisk is gewoon 3a4 x duurder [emoji37]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Niet dat ik een expert in verzekeringen ben, maar het autootje van mijn dochter is ook WA+ verzekerd.

Een paar jaar geleden heeft een pyromaan die het op auto's had voorzien ook haar auto tot

lijdend voorwerp gemaakt. Gevolg .... total loss.

Door de WA+ verzekering was het autootje ook verzekerd tegen "vernieling van buitenaf"

Ze kreeg alleen de dagwaarde vergoed, maar toch een pleister op de wond.

Vanaf die tijd heb ik mijn Pan ook WA+ verzekerd. Je weet maar nooit wat bijv. op een parkeerplaats

bij een evenement gebeurd. :rolleyes:

Dat klopt. WA+ is zeker een aan te raden. Mij ging het puur om de gedachte van als ik mijn motor total loss rij en dat is zo gebeurd bij een motor ingeval van eigen schuld. Met het flinke premie verschil heb ik het maar bij een WA+ gehouden.

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Author

Op wat blusnevel met roet erin op de schuur verder geen schade aan onze zijde Oscar.

Maar als we het licht uit zijn ogen meppen als we hem of haar snappen dan zijn wij de pineut volgens de wijkagent.