Jump to content

gisteren de ,;;:: van mijn 35 jarige motorfiets carieere uitgehaald .

s'morgens vroeg op weg maar eerst snel tanken , wil terug de weg op en na 10 meter valt de gl1800 stil.

ik begin als een onozelaar alle knopkes en bellen op de goldwing te controleren en en na een paar seconden valt mijne euro.

DIESEL getankt . liefst 25 liter :bom

vrouwke gebeld en laten komen met stuk waterdarm en een paar kruiken .

beginnen leeg te zuigen en gans bakkes vol met lekkere diesel .

ongeveer een 23 liter eruit gezogen en terug vol met dit x benzine , nog niets !!

bogie's droog gevreven en direct starten , 5 minuten of er een nieuwe paus gekozen was en terug op de moto en weg de baan op

en zoals elke goede honda , geen probleem . rijden alsof er niets is gebeurd Yahoo:

marccc

Featured Replies

• Moderators

overkomt iedereen wel eens

ik stond een keer bij de shell in harderwijk en daar stonden 2 dames met anwb erbij ook diesel getankt ,dus ik afrekenen en ik zeg tegen de bediende wel een blonde actie of niet ,ja zegt ie ik had gister ook al zo,n malloot die diesel getankt had dus ik zeg een blauwe bmw toevallig ja zegt ie "dat was mijn vader zeg ik hahaha o sorry dan.:D

Marccc.....marccc....de uitspraak: het kan de beste gebeuren, is bij deze bevestigd[emoji1]

Definitie koppig zijn: het niets eens zijn met mij.

En pan st 1300 met een gastank achteraan op het bagagerek bestaat ook, al meer dan één jaar.

Heb er ooit een foto van gezien dat deze te koop stond.

• Author

klopt , er zijn ook vele honda goldwings 1500 ( zijspan ) die met gas rijden , dus het is goed doenbaar

maar ik zou niet graag rijden met een gastank in mijne rug :bom

Edited by marccc