Vandaag een nieuwe all weather jas gekocht van Damen. Ideaal voor winter, maar ook voor voorjaar en hoog zomer. De keuze was of een dedicated zomerjas of deze.
Spec's van jas:
MATERIAAL Cordura 500 D
Schoeller Reflex
Schoeller Dynatec Nanosphere (Fluor Yellow)
VOERING Mesh
MEMBRAAN Reissa Waterproof en ademend
Uitneembaar
KENMERKEN Uitneembare Thermofill voering
Uitneembare waterdichte laag (Z-liner)
3M Reflectie
Waterdichte externe zakken (4)
Waterdichte document zakken (2)
Ventilatie zakken
PROTECTOREN Schouders Knox Flexi-form part 40
Ellebogen Knox Flexi-form part 41
Rug Knox Advance X part 65/66
Voordeel is dat er een Mesh binnenvoering in zit en wel acht ventilatieritsen waardoor deze jas ideaal te combineren is met een coolvest. Gekocht met 15% KNMV korting. Scheelt weer € 75,-- op de nieuwprijs van € 499,95. Eigenlijk een mooie allround jas naast het leer en met het voordeel van een doorwaaijas
Verder wordt mijn leren 4-Season pak weer opgeknapt: nieuwe ritsen na ruim 15 jaar!! Dat pak heeft omgerekend een kleine 375.000 km gereden, inmiddels met mijn 4e motor. Damen Leathers vond dat een hele prestatie en vervangt daarom de ritsen tegen kostprijs. Een dame in het atelier heeft het pak (ooit door haar gestikt) grondig bestudeerd en herkende haar handwerk! Ze gaat nu ook het pak herstellen en schoonmaken. Pak is ook uitgebreid gefotografeerd als bewijs van duurzaamheid voor toekomstige klanten.
Binnenkort ook mijn Damen verkeersregellaarsvest nog omruilen. Ik had klachten over de kleurechtheid van het oranje; was flets geworden in krap vijf jaar tijd. Komt een ander vest voor.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
http://www.damenleathers.nl/artikelen/olympusjack_yel_img.jpg
Vandaag een nieuwe all weather jas gekocht van Damen. Ideaal voor winter, maar ook voor voorjaar en hoog zomer. De keuze was of een dedicated zomerjas of deze.
Spec's van jas:
MATERIAAL Cordura 500 D
Schoeller Reflex
Schoeller Dynatec Nanosphere (Fluor Yellow)
VOERING Mesh
MEMBRAAN Reissa Waterproof en ademend
Uitneembaar
KENMERKEN Uitneembare Thermofill voering
Uitneembare waterdichte laag (Z-liner)
3M Reflectie
Waterdichte externe zakken (4)
Waterdichte document zakken (2)
Ventilatie zakken
PROTECTOREN Schouders Knox Flexi-form part 40
Ellebogen Knox Flexi-form part 41
Rug Knox Advance X part 65/66
Voordeel is dat er een Mesh binnenvoering in zit en wel acht ventilatieritsen waardoor deze jas ideaal te combineren is met een coolvest. Gekocht met 15% KNMV korting. Scheelt weer € 75,-- op de nieuwprijs van € 499,95. Eigenlijk een mooie allround jas naast het leer en met het voordeel van een doorwaaijas
Verder wordt mijn leren 4-Season pak weer opgeknapt: nieuwe ritsen na ruim 15 jaar!! Dat pak heeft omgerekend een kleine 375.000 km gereden, inmiddels met mijn 4e motor. Damen Leathers vond dat een hele prestatie en vervangt daarom de ritsen tegen kostprijs. Een dame in het atelier heeft het pak (ooit door haar gestikt) grondig bestudeerd en herkende haar handwerk! Ze gaat nu ook het pak herstellen en schoonmaken. Pak is ook uitgebreid gefotografeerd als bewijs van duurzaamheid voor toekomstige klanten.
Binnenkort ook mijn Damen verkeersregellaarsvest nog omruilen. Ik had klachten over de kleurechtheid van het oranje; was flets geworden in krap vijf jaar tijd. Komt een ander vest voor.
Edited by ThunderSTreak