Jump to content

Featured Replies

Ach ik kon me motor niet starten na het neer leggen van me pan. Blijkt de omval schakelaar in geschakeld te zijn. Deze gaat pas uit na dat je het contact uit en weer aan heb gezet. Weer wat geleerd. ( hoop het overigens niet meer te hoeven doen)

Doet die van mij ook. Bij inschakelen versnelling en jiffy uit slaat de motor af.

Kan ook niet starten bij jiffy uit in de versnelling.

Bij jiffy uit alleen als de versnelling in zijn vrij staat.

Is veiligheid.

Als motor afslaat bij ingeklapte jiffy wanneer je hem in de versnelling zet, is de kans groot dat het contact vervuild is.

Gebeurt bij offroad rijden regelmatig.

FF schoonmaken. Aangekoekte modder en zand er af.

Edited by MofkaP

Hoi zonneschijn.wel in de de hartz gebeurt. Maar voorzichtig neergelegd het gras. Voor de rest geen probleem hoor. Maar snapte eerst niet waarom hij niet meer wilde starten. Alles stond goed jiffy in geklapt, dode mans knop Oké. Hè wat zie ik nu over het hoofd. Totdat ik het contract uit en weer aan zette. Toen starte hij normaal. Hoorde later van Henk dat dit zo hoorde na een val met je motor. Dus als je het een keer gebeurt. ......hou de mooie boven hè!

Lekker keertje schoonmaken gewoon. Gewoon losmaken alles ff lekker nalopen, smeren. Kijk voor je begint of je jiffy tegen je uitlaat komt. Zo ja, bestel gelijk een rubbertje waar je jiffy tegen aan komt als je die inklapt.

Scheelt beschadigingen aan je uitlaat.

Nr 2 op de volgende link:

www.st-1100.com/st1100-parts-fiche-step-st1100w.html

Sent from my iPhone using Tapatalk