Jump to content

Vanavond mijn lief even afgezet bij een client en zelf even een bakkie wezen doen bij een collega. Om 20.00 zou ik haar weer oppikken maar e.e.a liep wat uit dus motor op de bok en een shaggie doen. Het was verrassend om te zien wat de uitwerking van een opvallende motorjas op het verkeer heeft geweldig! Na 10 minuten kwam er man uit een woonhuis en liep op mij af met de vraag of er speciaal transport onderweg was of dat ik op zoek was naar iemand. Hij had die avond namelijk al meer opvallende motorrijders gezien. Haha.

Ik heb een boel lol van mijn motorjas in het verkeer, maar vanavond was een lief dagboek moment.[emoji1][emoji1]

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Featured Replies

Die rust rond mijn motor heb ik als 15 jaar. Zo oud is inmiddels mijn 4Season motorpak. Zie ook altijd spontaan mobiele telefoons door de auto vliegen bij mensen die mij inhalen of die ik inhaal.

:biker:Snap nooit waarom?:biker:

Jammer dat sommige mensen denken het goed te doen door al bellend in een bocht ( dus praktisch midden op de weg) Te gaan stil staan...en dan heel onschuldig kijken...:-)

Vooruit dan maar.

10408631_609006605865357_8458087330666999287_n.jpg?oh=dc0bd4747d3a2cce7f012422d67b5a2d&oe=54935463

Als voorrijder van de route Midden van de Nederlandse VeteranenMotorrit eerste colonne, met achter mij mijn sluitrijder bij aankomst op het Malieveld in Den Haag.

O, ja het non-verbale gedrag klopt; ben boos!! We mochten het terrein niet op via de hoofdingang, (wat we drie eerdere jaren wel mochten), maar moesten via een zijpad langs de toilettengroep naar binnenrijden. Welk een onthaal kan je militaire veteranen gunnen!E.e.a. gevolg van geneuzel rond 1% motorrijders.

Opdracht van mijn eigen organisatie: blijven staan tot de juiste oplossing er is.

Halfuurtje later stonden er vier keer zoveel motoren en konden we toch door de hoofdingang het terrein op. Tenacity pays! of "Je Mantiendrai" zoals je wilt.