Jump to content

Sinds enige tijd springt de klok van mijn st 1300 uit wanneer het contact uit gaat; bij contact aan

bij contact aan springt de klok naar AM 1:00 uur, elke keer weer opnieuw.

Daarnaast worden bij een bijna lege tank niet meer de resterende km aangegeven

zoals altijd het geval was, waarde springt naar 0 en loopt langzaam op ipv af....

Iets vreemds in de electriek? Heeft iemand een idee?[ATTACH]2047[/ATTACH]

Sent from my iPad using Tapatalk

Featured Replies

Lijkt op een slecht contact in het contactslot.

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Dat zou ook nog kunnen.

Maar dan zou hij ook slecht of moeilijk starten.Meet de laadspanning is,en meet de spanning van de accu bij stilstand.

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Hoi Theo, zou je zo vriendelijk willen zijn jezelf ook even voor te stellen in het daarvoor bestemde topic?
  • Author

Terechte opmerking Ozzy! Voorstellen is inmiddels gebeurd!

• Author

Dank voor de reacties; ga in eerste instantie in ieder geval de massa controleren.

HISS lampje blijft niet branden, maar dat kun je zo instellen toch?

Starten is geen enkel probleem.

• Author
Nieuwe accu gaan aanschaffen.

Accu getest met optimate 4 terwijl aangesloten: alles prima; dus toch wat anders......

bi

Constante voeding naar computer niet inorde blijft de hiss led knipperen bij contact uit ?

In ieder geval massa blokje nakijken onder je tank tegen dwarsbuis van frame is een blokje met allemaal groene massa draden deze wil wel eens uitbranden

bingo , volgens mij ook

marc

Maar heb je de spanning al gemeten(wat ik een aantal postingen terug al schreef) ,dat je de accu aan de druppellader heb gehad wil nog niet zeggen dat de accu in orde is.

Ik denk gewoon even bij je zekeringen kijken, de rode 10 ampère zekering is doorgeslagen vervangen en probleem opgelost.

Ik heb hetzelfde probleem gehad, contact aan klok op tijd gezet, contact uit klok weer terug naar 1.00, zekering vervangen probleem opgelost.

• Author

Zekering vervangen. Probleem lijkt opgelost!

Dank! Jullie zijn geweldig!

• Author

Te vroeg gejuigd...

In een paar dagen tijd zijn er nu al twee zekeringen "doorgeslagen". Lijkt toch op een soort van sluiting ergens. Nog aanvullende suggesties?

Dank!

Wanneer klapt de zekering, misschien eens opletten of je er vlak voor iets doet, aan of uit zet of dat het na een bepaalde tijd gebeurt. Ik roep maar wat
  • 2 months later...
  • Author

Uiteindelijk blijkt het een sluiting te zijn in de verwarming van het linkerhandvat. Met een ander handvat en een nieuwe schakelunit ertussen lijkt alles weer top te functioneren. Toch wel lekker voor de handjes nu de temp zakt....

Kabelboom links lag er keurig bij; geen scherpe knik bij een leiding oid

Olivier, die de Pan onderhoudt, heeft alles keurig opnieuw "recht gelegd".

Onderwerp kan sluiten hoop ik.....

Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.