Jump to content

Hee allemaal,

M'n naam is John, 50 jaar, woon in Oude Wetering, getrouwd met Annet en heb 2 dochters...zwager van Cees (Horspan) . Via hem op jullie forum terechtgekomen.Sinds een paar maanden in bezit van een Deauville, maar helaas nog niet veel kunnen toeren.

Sleutelen aan electronica en laswerk zijn hobbies van me..hoop hier meer sleutelervaring op te doen..:D

Featured Replies

Hoi John,

Welkom hier op het forum! Heel veel plezierige en veilige 'kleine-Pan'-kilometers toegewenst.

Gisteren heb ik nog een kleine modificatie (zie hier) aan een Deauville van een collega aangebracht, in het kader van solderen is beter dan repareren. ;) Gezien jouw hobbies zou dat jou ook moeten lukken (als het aan jou Deauville nog niet is gedaan tenminste).

Groets, Hans

• Author
John van harte welkom

Hoop dat jouw Deauville snel weer goed is , zodat je lekker kan rijden.

ik hoop a.s. zaterdag de motor weer op te halen...

• Author

Ik heb een "Deau" van 2008 en lees in 't documentje dat deze gebruik maakt van injectie en dus geen blusdiode nodig heeft...

Bedankt voor 't meedenken !

Hoi John,

Welkom op dit schitterende forum en veel leesplezier gewenst..

Als je reageert op een bericht gebruik dan de reactie box onder aan de pagina, dit voorkomt het gebruik van onnodige quotes.

Ik zal de bovenstaande quote daarom verwijderen.

• 2 weeks later...
  • Author

Motor is gefixed, gelijk laten keuren door Erik van Lent, had ik voor de aankoop moeten doen...

...tja