Jump to content

Advies gevraagd......

Ik heb een nieuwe helm gekocht. Mijn huidige helm is uitgerust met een scala Rider 2 communicatie systeem. Mijn wederhelft wil deze helm gaan gebruiken zodat we met elkaar kunnen communiceren tijdens een van onze ritjes. We hebben drie sets, mijn beide zoons en ik. Ik wil nu dus een set kopen waar ik mee kan communiceren als ik met mijn twee zoons ga rijden en als ik een rit ga maken met mijn vrouw. Moet ik dan een zelfde kopen, of kan dat ook van een ander merk zijn?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

Featured Replies

• Author
Oké, bedankt. Ik dacht ook dat dat wel het beste zou zijn. Ik heb nog niet eerder gehoord dat verschillende merken kunnen pairen. Toch maar kijken naar een zelfde merk :rolleyes:
  • 1 month later...

Ik heb een schuberth C3 src systeem. Ernaast een scarla set bijgekocht voor de helm van me dochtertje maar helaas. Wil niet met elkaar pairen. Ligt nu in de kastvban de stof te genieten.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ik heb ook de Schubert c3 src systeem... Nog nooit zo'n goede kwaliteit gehad...... Heb met een draadje gehad en een bluetooth systeem van interphone... Een bonk ellende.

Klopt ik ben zeeeeeer tevreden over de Schuberth C3 src systeem en de helm zelf. Ook communiceren met andere schuberh C3 src helmen perfect.

Ik kan aan het plaatje niet zien welke Cardo je hebt, maar volgens Cardo zijn de volgende van haar systemen te pairen met een Schuberth

http://uploadenfoto.nl/pictures/0bc7cbc6e6040d96b5e157d03a946b64.png

Wellicht even naar de Cardo pagina gaan om uit te zoeken wat je moet doen

Ik zal zo even de doos er even bij pakken welk het precies is. Ik kom er dan nog wel op terug of gelukt is el welk type het is. Bij motozoom vertelden ze mij dat het niet kan wel vanaf een Q1 type. Maar jah.... Er word ons wel eens meer wijs gemaakt in Schops.....

ThunderSTreak. Ik heb zojuist de doos erbij gepakt en paar keer de boekjes doorgenomen en zitten googelen. Helaas helaas. Het is een scala rider teamset xl. Deze kocht ik 2e hands op marktplaats gehaast 1 dag voor ik met de kleine ging touren met een groep afgelopen mei. De set zelf is perfect in spaak. Zou wel een heel gek gezicht zijn om er 1 van de sets aan me schuberth helm waar al een src systeem op zit te plakken. Wel raar dat de Bluetooth ervan niets anders accepteert dan een telefoon en een navigatie systeem.

Een motorzaak waar ik weleens onderdelen haal vertelde mij toen als er maar Bluetooth op zit dan is het altijd okay [emoji34] ik dus meteen kopen.

Nee, dan gaat het helaas niet werken. Het enige dat er op zit is het setje weer te verkopen en op jacht te gaan naar een ander Scala Cardo set van een type gemeld in mijn laatste posting

Dat klopt. Deze set is mij overbodig geworden en gaat de verkoop in. En zal dan rustig op jacht gaan naar types die je mij gepost hebt. Dit keer ga ik de boel wel eerst testen en pairen als werkt dan is okay