Jump to content

Allen,

Na overleg is het eventueel mogelijk een derde riemwisseldag te laten plaatsvinden op 23 augustus in Almelo.

Dit is bedoeld voor de mensen van de eerste groepsaankoop die nog geen wissel hebben gehad.

Dit is op zich kort dag en heeft te maken gehad met de afgelopen vakantie periode.

Wanneer er minstens 4 ( Max. 6 ) aanmeldingen zijn laten we dit doorgaan. Anders zal er een nieuw voorstel volgen.

Na aanmelding zal je via pb het adres van de locatie in Almelo ontvangen.

M.vr.gr.

Namens het M.K.T.

Featured Replies

Dat is echt superbalen, zo kort dag wordt het voor mij lastig om nog vrij te regelen, maar ik ga mijn best doen
Dit zou mij heeeeeeeeel goed uitkomen ik Ga namelijk vijf september op vakantie naar Spanje en zou het erg graag voor die tijd geregeld willen hebben. Hopelijk tot dan!

Ja ik kan, zet mij maar op de lijst (bij mij moet ook de waterpomp worden vervangen) Ik moet hem wel op een aanhanger vervoeren wellicht kan ik deze van eko lenen?

Zet mij maar op de lijst, komt er nog een lijst voor de lunch?

Ik hoor het wel

Groet

Gerry

Ik ben dan toevallig al in Almelo, echter voor een crematie. Ik kan het natuurlijk niet maken om dit te combineren. Ik hoop op een volgende gelegenheid.

Fred van der Kolk

Sleutelen in pak,... dat doen er meer. ;)

Helaas kan ik deze zaterdag ook niet. Als er voor deze dag genoeg gegadigden zijn , dan ga ik voor de 4e (of 5e...).

Ik wil me nergens mee bemoeien, maar kan iedereen op zo'n korte termijn die onderdelen regelen?

In ieder geval succes voor de klussers!

Helaas kan ik deze zaterdag ook niet. Als er voor deze dag genoeg gegadigden zijn , dan ga ik voor de 4e (of 5e...).

Gelukkig ik dacht al dat ik de enige was die de RiemWissel

pas aankomende lente wil plannen ! ;)

• Author

De riemwisseldag gaat verplaatst worden. Ik heb Panerik ook een pb gestuurd en die kan a.s zaterdag ook niet.

Hier komt morgen, woensdag, een slotje op en er volgt morgen een nieuw voorstel.

Jammer, ik heb een Pan waar ik nu niet mee kan rijden, omdat de koeling niet goed werkt.

Ik zie uit naar een spoedige nieuwe datum.

Groet,

Gerry

Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.