Jump to content

Blijkbaar is er een oplossing voor de afvoer van de warmte van de motor.

http://www.carmat.nl/product/componenten/verwarming--ventilatie--luiken-en-deuren-voor-voertuig--bus-en-cabineindustrie/roosters-en-blaasmondjes/rooster-rond-zwart-afsluitbaar-340-11-100-op-bestelling.aspx

Iemand ervaring mee of geplaatst op zijn of haar Pan?

Ben erg benieuwd naar de verhalen.

Featured Replies

Heb op ander forum wel eens foto's van die dingen gezien in een ST1300. Onderin de cowling bij de voeten. Konden in de winter op de voeten gezet worden en in de zomer zijwaarts weggedraaid.

Wellicht dat daar nog wat te lezen is, als het niet opgeruimd is. (ook dat gebeurde daar helaas te vaak). Ik kan het niet meer voor je opsporen....Ben gebande moderator aldaar!:cool:

Ik heb bij het spuiten de kuip aan de binnenzijde bekleed met Dynamat. Werkt geweldig! Wordt nog wel heet op sommige plaatsen, maar wordt in no-time afgevoerd.

Voor het plakken eerst getest met een stukje oude kuip van een cbr en een versfstripper op 700°. Kuip smolt rondom weg maar bleef op plek van dynamat in tact. Was wit en verkleurde niet eens.

http://img.tapatalk.com/d/14/08/07/5u6y6e4e.jpg

• 2 months later...
  • 2 months later...

Hoi.

Ik heb toch mijn twijfels of dit nou echt werkt.

Okee die 1300 wordt best wel heet, maar om nou gaten in je kuip te gaan boren voor warmteafvoer?

Persoonlijk gaat me dat iets te ver.

Maar goed wie ben ik.

Als ik alleen de link al leg tussen mijn Pan en een boormachine dan staat Suus al klaar om me te scalperen. :D:D:D:D:D

Aan de andere kant.

Als je geen last van hitte wilt hebben, moet je een naked bike rijden en geen Pan

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Nou Jeroenneke

Als je ergens in de file staat te staan en die fan slaat aan op zo'n 1300..

Dan wordt er aardig wat warme lucht richting je met helm ingepakte bakkes geblazen hoor..

Dat is hetzelfde met de 1100, alleen is de 1300 wat eerder heet dan de 1100.

maar dat maakt het plezier van de warme lucht er niet minder om.. PleasantryPleasantry