Jump to content

Hey hallo allemaal...

Ik ben Johan uit Ameide, 35 jaren jong en sinds 2 weken in het bezit van een ST 1100 uit '98...

Eèn klein probleem, heb m'n rijbewijs nog niet... Volgende week donderdag (14 augustus) mag ik afrijden, dus ben hier aan het typen met het zweet in mijn handen... :(

Ik wist al meteen dat ik een Pan wilde dit omdat ik een motor zocht die het hele jaar door kon rijden en ook nog is comfortabel is en wat zwaarder (ik ben zelf ook niet erg klein)....

2 Weken terug vond ik een Pan op Marktplaats waar ik op slag verliefd op werd, in samenspraak met de garage deze motor gekocht en de eigenaar was zo vriendelijk de motor te komen brengen...

Inmiddels staat de motor bij de garage voor een nieuwe distibutiesnaar en een nieuwe achterband en er is mij beloofd dat als ik mijn rijbewijs heb, ik de motor kan komen halen, kan niet wachten (voel me net weer 16!! ;))

ik hoop een boel te leren op dit forum, want groener als mij kan zowat niet....

Groetjes,

Johan.....

Featured Replies

Johan,welkom op het forum en succes met het behalen van het rijbewijs.

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Hoi, welkom op het forum. Succes met afrijden en daarna lekker genieten van je Motor. Het is en blijft heerlijk dat motorrijden en dat gevoel van je net weer 16 voelen, heel herkenbaar. Grt. Douwe

Nou Johan,

Nog twee nachtjes slapen:)

Morgenavond heb ik het druk, dus wens ik je nu alvast suc6. Zet 'm op

• Author

Goedemiddag Jurgen....

Leuk dat je er aan denkt, ik moet sowieso zeggen dat ik het enorm gaaf vind al die reactie's op zo'n "voorstelronde"....

Ik ben nu al op van de zenuwen, da's niet goed hoor.... Hahaha... Maar ja, met een beetje mazzel kan ik vrijdag m'n motor bij de dokter ophalen zodat ik volgende week kan touren....

Nou hopen maar dan.

Maar pas rijden als je het rijbewijs ook in handen hebt want het bewijs van het CBR alleen is niet voldoende.

Wat kunnen belevingen toch supermooi zijn!!! Het enthousiasme en geluk straalt er van af. Johan, hier hou ik van! Lekker rijden straks!!! Veel veilige km's gewenst!