Jump to content

Alternatief blauwe bosch schroefmachine.

Na 12 jaar lief en leed te hebben gedeeld, heeft mijn blauwe bosch het begeven.

500x gevallen, in de regen gelegen, maar blijven doen.

Dus nu op zoek naar een nieuwe schroefmachine. Ben alleen niet meer thuis in het gereedschap, dus bij deze vraag aan de echte klussers: gewoon weer blauwe bosch of is er tegenwoordig ook een ander merk dat gelijk staat. Of beter is, aan een blauwe bosch?

Gereedschap wordt intensief gebruikt dus niet voor huis, tuin en keuken. Alleen schroeffunctie en geen klopboor functie. Moet dus tegen een stootje kunnen. Oh ja mocht iemand een suggestie hebben waar ik deze ook nog een keer tegen een leuke prijs kan kopen, das wel cool dan.

Dank alvast.

Featured Replies

• Author
Kan er iemand met korting gereeedschap aanschaffen? Blauwe bosch???

blauwe bosch, de walt, Makita : allemaal goede merken ( mist je de zwaardere uitvoering neemt, dus zoals je al zei niet huis/tuin/keuken )

...............sprak de man die zelf bij BOSCH werkt

• Author

Geachte heren, met gepaste blijdschap blablablabla.....ik ben ff naar zwolle gereden. Vanaf vierhouten, camping en vakantieadres, klein stukje, kwam ik bij Dunnink Zwolle.

Echt, die krijgt geen warme maar een hete douche!!

Geweldig. Zat sluiting in me schakelaar, dat er nieuwe koolborstels was ik nog niet aan toe, dacht ik. 3mm had ik nog over.

Maar goed, nieuwe schakelaar, 2 nieuwe koolborstels en nog ff een nacheck....en jawel, me blauwe vriend doet het weer.

Een van de beste 50 euro ooit aangegeven. Als nieuw en een power, kan ook niet anders he, zoals ik ervaarde toen ik hem net nieuw had.

Cees, gaat niks boven me blauwe bosch!!!

• Author
Mag dus een slotje op. Oooo oooo wat een liefde is er weer is voor me bossie.
Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.