Graag zou ik gebruik willen maken van jullie diensten.
Onlangs een set Hyperpro set gekocht via Luc. Volgens mij is dit een klus die je eerder gedaan moet hebben, daarom zou het fijn zijn dat iemand van jullie daarbij aanwezig zou willen zijn. Ik ben leergierig en wil graag dingen zelf doen.
Ik heb een topic geplaatst over het slecht op willen pakken als het warm weer is. Hier is naar voren gekomen dat dat eventueel de kelken en de rubbers onder de carburateurs aan vervanging toe zijn. Dit is al gebleken tijdens een carbtune door Eefje, maar ik dacht dat het niet zo'n vaart zou lopen.
Om een kort verhaal nog langer te maken, is er iemand bereidt om mij te helpen?
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Beste MKT,
Graag zou ik gebruik willen maken van jullie diensten.
Onlangs een set Hyperpro set gekocht via Luc. Volgens mij is dit een klus die je eerder gedaan moet hebben, daarom zou het fijn zijn dat iemand van jullie daarbij aanwezig zou willen zijn. Ik ben leergierig en wil graag dingen zelf doen.
Ik heb een topic geplaatst over het slecht op willen pakken als het warm weer is. Hier is naar voren gekomen dat dat eventueel de kelken en de rubbers onder de carburateurs aan vervanging toe zijn. Dit is al gebleken tijdens een carbtune door Eefje, maar ik dacht dat het niet zo'n vaart zou lopen.
Om een kort verhaal nog langer te maken, is er iemand bereidt om mij te helpen?
Voor de inwendige mens wordt uiteraard gezorgd.:)
Vriendelijk groet,
Teletubbie