Jump to content

Beste MKT,

Graag zou ik gebruik willen maken van jullie diensten.

Onlangs een set Hyperpro set gekocht via Luc. Volgens mij is dit een klus die je eerder gedaan moet hebben, daarom zou het fijn zijn dat iemand van jullie daarbij aanwezig zou willen zijn. Ik ben leergierig en wil graag dingen zelf doen.

Ik heb een topic geplaatst over het slecht op willen pakken als het warm weer is. Hier is naar voren gekomen dat dat eventueel de kelken en de rubbers onder de carburateurs aan vervanging toe zijn. Dit is al gebleken tijdens een carbtune door Eefje, maar ik dacht dat het niet zo'n vaart zou lopen.

Om een kort verhaal nog langer te maken, is er iemand bereidt om mij te helpen?

Voor de inwendige mens wordt uiteraard gezorgd.:)

Vriendelijk groet,

Teletubbie

Featured Replies

Kom maar langs, of bij jou geen enkel probleem
  • Author

De veren zijn binnen, net overhandigd uit de kofferbak....NoNick en Horspan top geregeld zo, bedankt nog. Kijk daarom staat dit forum bij mij op nummer 1 (slijm,slijm) nee dit meen ik echt, helemaal top.

Ozzy ik stuur je even een Pbtje.

Ik zit nu nog even in het zuiden van Frankrijk, als ik terug ben neem ik contact met je op
  • 3 months later...

Wat maakt dat je zelf niet eerder gereageerd hebt in dit topic? Zelf eerder reageren is zelf de regie behouden over je eigen proces.

Meer pb"s of een apart topic is zelf de regie nemen bv.

Bereik je veel meer mee dan zitten wachten tot de ander in beweging komt.

Wachten op iemand die zijn beloftes nakomt, is zelf kiezen om te wachten. Want er zijn andere keuzes.

Oh,how i love the Covey theory!!!

Ps: begrijp wel wat je bedoeld. Maar jijzelf hebt hier ook een rol in.

Vergeet dit topic en stel je vraag op opnieuw, misschien kan iemand buiten het MKT je ook helpen. Er zit zat kennis hier iig[emoji1]

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Author
Mee eens Dennis. Het is absoluut niet mijn bedoeling om iemand in een kwaad daglicht te zetten. Ik zal contact opnemen met de persoon die het aangaat.Good

Hai Tub, ik heb geen enkel moment getwijfeld aan de goede intenties.

Enige wat ik aangeef (tenminste probeer aan te geven) is dat er meer wegen naar je uiteindelijke doel kunnen leiden. [emoji1]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.