Jump to content

standaard scherm st1300 en de Cee Baileys schermen

Hallo Motor Vrienden

Zaterdag ga ik kijken naar een ander bike een st 1300 uit 2003

reden om over te stappen naar de 1300 is toch wel het elektrische scherm

op deze fiets zit een standaard scherm van 50 cm .

Cee Baileys verkoopt aangepaste schermen heb ik al gezien

zelf ben ik 193 mtr en wil zo veel mogelijk uit de wind zitten

ik weet dat er hier een groeps- aankoop is geweest met de Cee Baileys schermen

kunnen jullie mij ook vertellen welk scherm jullie hebben en wat jullie ervaring hiermee is.

De schermen zijn te koop 2,4 en 6 inch hoger en 2 ,4 en 6 inch breder kunnen jullie aangeven welke jullie hebben ,hoe lang jullie zelf zijn en wat jullie ervaring is.

dit zou mij geweldig helpen met het kiezen van het juiste scherm

Als ik de PAN 1300 heb misschien mag ik eens een keer proefrijden met jullie scherm om zo een goede keuze te maken welk scherm ik moet kiezen.

Ook wil ik nog wind geleiders gaan plaatsen waar kan ik deze het beste kopen

al vast bedankt voor jullie reactie Marty;)

Featured Replies

Als je een goede motorzaak hebt, kan je proefrijden. Ik heb ook verscheidene schermen zo uit geprobeerd. Anders even de zoekfunctie gebruiken, Dit is al uitgebreid besproken. Succes,

Gr Jos

Ik heb een CeeBailey scherm destijds via FatManBass gekocht. Deze gaf toen aan geen schermen meer te importeren vanuit de US of A. Mijn scherm is 2" hoger en 2" breder.

Je kunt ze in de UK bestellen, maar dan komt het op ongeveer £200,00. Misschien zijn er andere merken die een wat vriendelijker prijs hebben.

Klopt, CeeBaily schermen worden niet in NL verkocht en je kunt ze ook niet rechtstreeks in USA bestellen.

Via UK is dan de enige optie.

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ben me nog aan het oriënteren voor een nieuw scherm naar beschikbaarheid, ervaringen van anderen en eventuele voor en nadelen van diverse merken.

Ik denk aan:

Te koop in Nederland

-Wind geluid

-Comfort

-materiaal

-vorm

-met zonder ventilatie

Hoe meer ik op het internet aan het zoeken ben hoe lastiger het wordt.

Alle info is welkom

Gr.

FOp

TDT, heb intussen uitgevonden op 18-10 in Teteringen, zou voor mij de eerste keer zijn moet dus even zoeken naar het adres.

Ga zeker een poging wagen om er tezijn.

Bedankt

• 3 months later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Was even stil inderdaad maar niet met de Pan, deze winter een grootte beurt met (wel verkeerde topic) nieuwe banden, voorband was versleten, V-stream scherm, helibar risers, set nieuwe H4 lampen en led parkeer pitjes, bagster lower zadel(s), cobin verwarmed via MP als reserve, witte knipper glazen voor, mudcard (spatlap), voorpoten gespoten (lichte corrosie), hypro voorvering, Garmin Zumo 390LM incl. steun, knipper led lampjes in/achter de spiegels komen deze week (montage advies ben aan het zoeken), travellock cruise control en nog wat kleine andere vervangingen.

Deze zomer verder kijken naar een FPR, gear indicator, windgeleiders, vervanging achter vering, goede lucht pomp met meter en led lampen rondom, al diverse adviezen gevonden maar blijven welkom.

Daarnaast ook bezig met mijn super magna uit '88 om deze van de grond af weer op te bouwen maar dat is een ander forum.

Denk dat de storm nu wel is gaan liggen.

Een ieder goede en veilige Km's toegewenst

Fop, waarom heb je je dan niet aangemeld voor de groepsaankoop Hyperpro.

Had je een mooie achterveer kunnen bestellen.

Als je wilt kan ik je er nog tussen proppen, maar dan moetje wel heel snel reageren