Jump to content

Ik wil me even voorstellen,

Patrick, 36 jaartjes oud, gezin met 3 kids in de leeftijd van 14-17 jaar, woonachtig in het Westland en ik rij nu zo'n 6 jaar motor.

Héél vroeger al in aanraking gekomen met motoren en sindsdien altijd geweten dat ik "later" zou gaan motorrijden. "Vroeger" ( begin jaren '90) had mijn pa al een van de eerste types ST1100, machtige motoren vond ik dat.. Dan ga je zelf beginnen met rijden, eerst op een Yamaha XJ900F uit '85, daarna nog eentje uit '90 en vervolgens een BMW R1100RT aangeschaft waar ik met veel plezier op rond gereden heb. Die RT parkeerde ik helaas in een auto die via mijn rijbaan besloot te keren, die was dus afgeschreven.

Daarna al eens een ST1100 uit 2002 aangeschaft, deze later omgeruild met de R1150RT van mijn pa, maar de BMW toch maar weer verkocht en wederom een ST1100 aangeschaft, die ik zaterdag ga ophalen. Erg leuk, nu rijden zowel mijn pa als ik beiden een Pan :). Ik vind het leuk om bij een forum aansluiting te vinden, voor zowel de gezelligheid, de kennis en de bereidheid om elkaar waar nodig op wat voor manier dan ook de helpende hand te bieden. Ik denk dat dit wel typerend is voor motorrijders onder elkaar.

Tot zover een kleine introductie, nu even kijken hoe het allemaal werkt met profielfoto's, plaatjes e.d. ;)

Featured Replies

• Author
Bedankt voor de leuke welkomsberichten. Er staat erg veel leuke en nuttige info op dit forum, mijn vrouw had de laatste avonden geen kind aan me haha.

Patrick van harte welkom op dit mooie forum!

Graag wil ik je de TDT(techniekdag Teteringen onder de aandacht brengen.

Een dag die 2x per jaar gehouden wordt en wat een gezellige samenkomst is van leden van dit en een ander pan forum. Gewoon voor een gezellig praatje met wat eten en drinken en lekker knutselen aan je motor alleen of met hulp(raad en daad) van anderen. Daar wordt een onbaatzuchtige behulpzaamheid getoond dat zie je in de maatschappij van van vandaag nog maar weinig. Ouderwets is nieuwerwets zeg ik dan maar. Dus laten we daar dan een trend van maken.

Veel fijne en gezellige en veilige km's gewenst.

Van mij een zonnestraal!

• Author
Laat ik daar nou in het verleden al eens geweest zijn,bij de TDT in Teteringen. Toen omdat mijn vader lid was geworden van het andere pan forum en uitgenodigd was om er eens gezellig te komen kijken. Ik had toen zelf nog geen pan. Vond het erg leuk om te zien hoe gemoedelijk iedereen met elkaar stond te praten en hoe ijverig er met soms chirurgische precisie aan de motoren geknutseld werd. Helaas heeft mijn vader de pan toen niet lang aangehouden door gezondheidsredenen, maar nu een aantal jaren later gelukkig wel er weer eentje aangeschaft (mijn eerste pan, een blauwe uit '02). We hadden die datum dus al in onze agenda gezet en komen daar zeker even langs. Mijn vader is niet zo'n forumtijger, is nog van de oude stempel en van het bellen en postzegels plakken, maar lezen doet hij vaak wel hier en daar haha.