Jump to content

Inbus/ Torx set Aldi België is dat wat?

Van Aldi België ontvang ik elke keer een nieuwsbrief, woon zelf in Noord-Holland. En ik zag het setje onder de link:

http://nl.aldi.be/aldi_torx_en_inbussleutelset_48_5_1372_15924.html

Als ik op de Nederlandse site zoek kan ik dit setje niet vinden, niet bij huidige alswel toekomstige aanbiedingen.

Het lijkt mij wel een aardig setje en heb wel interesse, maar heeft iemand ervaring met dit setje? En komt deze nog in Nederland in de aanbieding?

Ben benieuwd...

Featured Replies

Heb dat setje paar jaar geleden ook gekocht, geen kracht mee zetten want je draait het zo kapot .... Ik zeg niet doen

Die gedachte had ik toen ook, helaas was het niet zo mooi als het leek.

Als je niet te zwaar werk er mee moet doen dan zal het best aardig spul zijn .. Zal vanavond eens een foto maken van een gedraaide sleutel ...

wil wel even een nuance plaatsen

Het is mij ook voorgekomen dat ik gedore en beta inbus torx sleutels verdraaid en /of afgebroken heb onder de noemer van normaal en veelvuldig gebruik.

overigens vind ik de sleutel set onhandig omdat ze te lang zijn en daardoor ver doorbuigen

een set inbus doppen 3\8 of 1\2 aansluitingen werken mee praktisch

afgezet tegen de normale aanhaal momenten van inbus bouten voldoet deze set echter prima

ik ben van mening dat de goede kwaliteit zich meer onderscheid door paszuiverheid en daarmee de kans verminderd van schade aan de moer of bout