Jump to content

Distributieriem, spanrol, veer en idler

Beste mensen,

Enig tijd geleden heeft Dennis een groepsaankoop georganiseerd voor het aanschaffen van de onderdelen voor een distributie wissel. Waarvoor dank.

Nu lijkt het erop dat er nieuwe mensen zijn die ook graag gebruik willen maken van zo'n groepsaankoop.

Ik heb bij MSP geïnformeerd en we kunnen de zelfde prijs krijgen als de vorige keer als we minimaal 10 sets bestellen.

LET OP: Koelvloeistof en evt. thermostaat zitten niet in deze groepsaankoop.

Evt info via pb.

1. Ozzy(ST1100-1300.EU) 1-2-3-4

2. Eefje(ST1100-1300.EU) 1-2-3-4

3. Panman1100(ST1100-1300.EU 1-2-3-4

4. Panerik(ST1100-1300.EU) 1-2-3-4

5. Luuk(ST1100-1300.EU) 1-2-3-4

6. Rjvannoort(ST1100-1300.EU) 1-2-3-4

7. Red-Pan(panrijder) 1-2-3-4

8. Blackeagle(panrijder) 1-2-3

9. Coastrider(ST1100-1300.EU) 1-2-3-4

10. Slowhand(ST1100-1300.EU) 1-2-3-4

11. Rob Kosterink 1-2-3-4

12. Astrid(panrijder) 1-2-3-4

13. Fred van der Kolk (ST1100-1300.EU) 1-2-3-4

Montage kan je bij geholpen worden tijdens de distributieriem wissel dagen welke gehouden worden in Almelo.

Inschrijven kan nog t/m 31-08-2014, alle aanmeldingen die daarna komen worden niet in behandeling genomen!!

1 - pb verstuurd

2 - mail verstuurd

3 - betaling ontvangen

4 - spullen geleverd

LET OP DE PRIJZEN IN DE EMAIL ZIJN EX VERZENDKOSTEN!!!!!!!

Edited by Ozzy

• Replies 52
  • Views 7.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Lijkt net of iedereen perse deze zomer nog met een nieuwe Distributie-riem

wil gaan toeren . Ik hoop dat er volgend voorjaar nog een paar over zijn die dan de D-Wissel doen ;) anders ben ik zo alleen . :)

Overgens wel een goed streven om dit z.s.m. te doen.

( ik ga alvast sparen )

Hey Fred,

Nou ik ben het ook van plan volgend jaar de D-wissel te doen.

Zijn we in ieder geval met z'n tweeën. ( als de agenda's matchen)

• Author

Binnen twee weken ga ik bestellen, hoe meer er mee doen hoe voordeliger.

Wie volgend jaar wil doet er nu niet toe eigenlijk, volgend jaar mag iemand anders het karretje trekken hoor ...;)

• Author

Ik ben bang dat het voor de gegadigden wat duurder gaat uitvallen gezien het geringe animo.....

Zondag ga ik de definitieve prijs opvragen.

Je bent te vroeg, eerst de vakantie daarna pas de motor weer.

Echt, zijn er mensen die nog steeds denken dat de kilometers boven de ouderdom gaan....

Als je ziet hoe die van mij na 80000 eruit zag, dat ding floepte alle kanten op.....scheurtjes......

Echt, als het kapot gaat, dan ben je verder van huis. Ik ben blij, toen ik mijn riem zag dat ik niet gewacht had op de 120000.

Of er iets gebeurd zou zijn als ik dat wel gedaan zou hebben, weet ik veel.

Weet ik nu zeker dat ik de komende ton kilometers heerlijk veilig op me motortje kan rijden en dat ik me niet druk hoef over te maken, is erg fijn.

Dus wees wijs, ga niet op boekjes af, maar op commen sense.

En dan de kosten...sorry, gaat je meer dan 100 euro schelen...weet niet.....maar das geld...

• 3 weeks later...
  • Author

Op dit moment hebben we er nog geen 10 bij elkaar, ik wacht tot het einde van deze maand (augustus).

Zeer waarschijnlijk gaan we de tien wel halen.

We zullen dus nog een vierde en vijfde riemwissel dag in het leven roepen waarschijnlijk.

Zodra de lijst compleet is krijgt iedereen die wil bestellen een pb van mij.

Goe bezig Ozzy,

maar eigenlijk zou de firma waar je deze afneemt je wel die tiende extra cadeau mogen doen.:cool:

ps; Laat hen deze tekst eens lezen, misschien dat het toch lukt.:ugeek:

Ik zal aanwezig zijn om te helpen.
Uiteraard top dat er collectief veel goedkoper onderdelen aangeschaft kunnen worden en nog veel mooier vind ik het, dat er dan een hele dag op een locatie besteed kan gaan worden waar men je bereid is te helpen tijdens het wisselen van de riem (en eventuele aanverwante onderdelen). Ik zelf heb mij wel opgegeven voor de groepsaankoop, alleen het sleutelen (en ook bijvoorbeeld het verwijderen van kuipdelen) heb ik helaas nog nooit gedaan. Wie is er bereid om deze dag mij hiermee te helpen? Uiteraard tegen een vergoeding. Graag verneem ik dit van een bereidwillige via p.m., alvast bedankt!

Zorg dat je er 11 oktober bent, zorg dat je wat aan gereedschap bij je hebt en dan zijn er altijd mensen aanwezig die jou kunnen bijstaan.

Ik weet nog niet of ik er ben om te helpen maar de kans is groot.

Aan wat voor gereedschap moet ik dan specifiek denken? Aangezien de motor geen hele kofferbak heeft waar de grote gereedschapskist in kan ;)

Kruiskop

Doppenset, mt 9 tm 15

Tang

Allerhande ander soortig gereedschap waarvan je denkt dat het handig kan zijn.

• Moderators

Na zo`n dagje zelf sleutelen aan je pan , met hulp van o.a. het M.K.T. , geniet je nog meer van je motor.

Je weet dan hoe het een en ander in elkaar zit .

(makkelijk voor een andere keer zelf sleutelen)

Wat het gereedschap betreft , je gereedschapsset die je in je motor hebt zitten ,

daar kom je een heel eind mee.:)

Verder hebben wij wel de nodige andere gereedschappen bij ons , geen zorgen .

Oke, ik kijk wel wat ik bij elkaar kan vinden, dat neem ik dan wel mee. Het gereedschapsset wat bij de motor behoort te zitten, zat er niet bij helaas. Die moet ik dus nog even op de kop zien te tikken hier of daar. Ook het werkplaatshandboek ontbreekt nog, daar zijn wel digitale versies van te vinden, maar een tastbaar boekje vind ik toch wel makkelijker. Het lijkt me echt gaaf om te zien en te leren die dag hoe je motor in elkaar steekt.
Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.