Jump to content

striping-stickers ST 1100 ?

Hoi,

Heb e.e.a. gelezen op het forum over dit thema, o.a. dat er wel iets te bestellen is bij een forumlid (?), maar ik vraag me af ( nu ik alle plaatwerk eraf heb van de ST 1100 1998 abs-tcs ) of een komplete-originele set verkrijgbaar is. Wellicht heeft iemand met dit bijltje gehakt toen hij/zij z'n Pan liet voorzien v.e. nieuwe kleur en is het mogelijk ?

met groet

Martin

Gennep

Featured Replies

Ik denk dat Jan bedoeld dat hij ze in één egale kleur kan leveren. Want ik heb ze al in het zwart gezien en vandaag een setje in het zilvergrijs.

Maar de onderliggende boodschap is duidelijk Marc, en ik kan niet anders als dat beamen.

Jan, namens mijn collega heel hartelijk dank voor de stickers, hij is er erg content mee en met het plakken van de stickers behoort zijn kofferschade tot het verleden. Hij is weer helemaal af nu.

Dag jan,

Dat is fijn Jan dat het kan. Is het totaal eigen ontwerp ? Je zegt dat je ze hebt nagetekend, dan is het lettertype-formaat identiek aan origineel?

Wat zijn de kleuren? Is het strikt de striping of ook letters ?

hHb je vb-foto-'s ?

met vr. dank

Martin

Hoi Martijn,

Van iemand van het forum heb ik eens een originele set te leen gehad.

Deze heb ik gedigitaliseerd (nagetekend) en kan die nu in mijn snijplotter uit 1 kleur folie snijden.

De kofferstickers zijn een eigen leven gaan leiden en zijn in meer varianten gemaakt ( met en zonder sterren)

Voor deze stickers gebruik ik gegoten zelfklevende folie van de Avery 800.

Deze is in vele kleuren verkrijgbaar, maar de metallics zilver, antraciet, goud en standaard zwart worden

voor de stripings het meest gebruikt.

Ik denk dat op het forum nog wel een foto te vinden is waarbij de Pan van Eva voorzien wordt van een zwarte striping.

Martin, gooi wat richting Jan wat je graag wilt hebben. Jan kan meer dan hij kan opschrijven. Is veulllll makkelijker

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Nou Dennis, gooien doe ik zelden, soms met een steek-ringsleutel als er iets blijft tegenzitten maar richting Jan gooi ik niks. Ik werp ook nog geen suggestie op aangaande striping-letters naar hem toe. Ben simpelweg vast aan het brainstormen....denken in stapjes, terwijl ik druk aan het demonteren ben. na de aanvankelijke wazige posting mijnerzijds | wel of net de groene ST 1100 houden, wel of niet de rode in Belgïe kopen) immers belsoten de groene te houden en naar m'n zin te maken. dat vergt naast tijd ook nadenk-stapjes, vragen, afwegen. Met beleid te werk gaan stelden Piet en PanMan. Terecht. Ik ben gecharmeerd van een andere kleur ( ANWB-GEEL ) en ook van een soort blauw. First things first dus. Ik vind dit forum overigens erg leuk en leerzaam, ben blij met de tips en suggesties, met de koffer die Piet leverde ( bijna klaar) en...ben er nu achter wat de betekenis is van MKT. Het begrip "klussen 'is net zo rekbaar als de nylon kous van m'n oma was, kortom, ik meende het breed te kunnen opvatten..anderen dachten meer aan een soort noodhulp voor iemand met pech. Vandaar dat er rap misverstanden volgen.

Ik zal voortaan duidelijker proberen te formuleren en daar gaat ie :

1. is er iemand, die kennis heeft van en het graag doet, t.w. mij helpen straks met montage v/d tupperware delen?

2. kan Rex aangeven wanneer hij ( bij benadering ) zou kunnen komen helpen met de carbs synchroniseren ?

met groet

Martin

Martin, aangezien jij een bedreiging bent voor mijn bijnaam "the preacher" (volledig slap lullen in de ruimte, maar als je goed leest toch een rode draad kunt vinden...) wil ik je best helpen. Geen probleem. Opvoedkundige spreekt me wel aan. als zijnde zowel als gezinsbegeleider, ped medewerker in de zin van het behandelen ipv billetjes afvegen, spreekbuis om de jeugdzorg naar 23 jaar te krijgen en vooral liefhebber van Covey.

En dit is nu wat ik bedoel. Jij begrijpt dondersgoed waf ik hier allemaal opschrijf in veel te veel woorden.

Dus als antwoord op je stuk:

A: mensen trekken te snel conclusies en laten hun eigen interpretatie leidend zijn.

B: alle interpretaties zijn waar.

En als belangrijkste:

Ik wil wel helpen. Maar wat een pesteind woon jij bij mij vandaan!

Wanneer moet dat spul er tegenaan?

Ik moet namelijk binnenkort in de buurt zijn om zelf mijn nieuwe kappen te halen. Dus dan kan ik zo doorschuiven richting jou.

Zoals ooit een wijs man mij leerde: gij doe niet weet hoe iets moet,zal de put moeten dempen omdat 1 zwaluw geen zomer maakt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

In vervolg op de eerder geplaatste foto's van de gespoten ex-schade koffer van een collega ( http://st1100-1300.eu/index.php?threads/1887/ pagina 5)

in verband met de vraag van Martin er maar voor gekozen de laatste foto's hier te plaatsen;

http://img.tapatalk.com/d/14/07/03/a8ese5yh.jpg

http://img.tapatalk.com/d/14/07/03/u4ege8am.jpg

De (vakkundig gefabriceerde en perfect passende, met dank aan Jan/Slowhand) sticker is geheel zilvergrijs.

Echter, omdat de stickers op de tank en kuip waren voorzien van wat goudkleurige accenten (randjes en sterren) de dunne bies, als probeerseltje, overtrokken met een goudkleurige pin-stripe. Dit geeft een erg geslaagd effect en oogt erg harmonieus met de rest van de fiets. Zodanig dat het nu aan beide kanten zo is en blijft.

Tzjonge wat een mooie koffers..zowel de striping/letters als het overige.

Ben onder de indruk.

Zappa

Dennis "the preacer" ( preacher ???".....binnenkort gaat niet lukken, om allerlei redenen, óók die te maken hebben met de ST-voortgang : de ingeplande assistentie ( synch. carbs, remmen reviseren).

Ik ben ontdek ik in nog heviger mate een perfectionist als iets ( materieel, immaterieel) me aan het hart gaat dan ik vermoedde. Het moet naar m'n zin zijn. Laisser-faire kan en mag niet, dus veel lezen op dit forum, veel ervaringskennis vergaren, stap voor stap-aanpak, zit het niet mee dan direct stoppen, werk aan een zojuist aangeschafte Volvo 940 LPT wat ik ook erg aangenaam prutsen vind. Bovendien heb ik in een vlaag van eigen-wijsheid mezelf nu al een week fysiek te grazen gehad door de nieuw geleverde motorlift á 150 kg op te tillen en dat kostte een buikspier. Ja, vers 58 jaar en dan die onbezonnenheid zal de lezer denken...? Ja klopt.....that-'s me.

Dus zeer bedankt voor je aanbod spoedig te assisteren met het tupperware-spul, maar op korte termijn gaat dat sowieso niet lukken !

Verder vind ik je tekst een tikje wazig op onderdelen....zat je soms met de neus te dicht op een bus raceolie?

met groet

Martin

Verder vind ik je tekst een tikje wazig op onderdelen....zat je soms met de neus te dicht op een bus raceolie?

met groet

Martin

Martin,

In het kader van wazig:

Ik zal voortaan duidelijker proberen te formuleren............

....denken in stapjes, terwijl ik druk aan het demonteren ben.

Ik weet echt niet wat je wilt.

Je bent aan het demonteren en je wilt hulp bij de demontage van je kuipwerk??? Want ik zou anders niet weten wat je aan het demonteren kan zijn aan je motor.

Ik bied mijn hulp aan, dan komt er een heel verhaal over remmen reviseren, carbtuning, volvo etc.

En dan hoeven je kappen opeens niet meer, of toch wel, maar dan op lange termijn???

Bij alle serieuze zaken een grap tussendoor, maakt het voor mij ook wazig, maar in de context van:

Hoezeer moet ik je hulpvragen serieus nemen, als je de indruk wekt bij mij, jezelf niet eens serieus te nemen aangaande je hulpvraag?

Afsluiten met de zin of ik te dicht met me neus op een bus raceolie zat?

Wat wil je dat ik antwoord? Nee, mag niet. Is bumperkleven?

groet

Dennis

Dennis, misschien is het voor jouw beeldvorming handig als je de tekstjes leest. Dan kan je zien, dat ik in eerste instantie in dubio zat of ik de groene ST 1100 houden zou en wellicht een model 2000 zou overnemen ..het laatste is niet doorgegaan en meldde ik de groene te houden. van een hulpvraag bij demontage is nergens en nooit sprake geweest.

Er staat : montage.

Kappen : eerst dacht ik de kappen te gaan overspuiten ( rest kende schade) maar na tips forummers is het raadzaam de goede kappen te behouden en de rest 2e hands te gaan zoeken, één kofferdeel inmiddels via Piet kunnen bemachtigen.

Via Panman : tip invetten en levering rem-revisiesetjes.

Overspuiten van alle tupperware : kwam bij me op nu bijna alle tupperware is gedemonteerd én ik 2 kleuren mooier vindt dan de aktuele groene kleur. Dus vraag, tips enz.

Hulpvraag : ondanks Haynes, ietsje ervaring met de ST 1100 ( 23 jaar ) ben ik beslist geen techneut maar leer graag. Dus weer tips, enkele aanbiedingen om me te helpen van

forummers.

Stappenplan ; ik wens goed dus met beleid te werk te gaan, ken mijn grenzen en heb geleerd dan derden te vragen om tips-hulp. dat heet een open leerproces.

Dan komt jouw bijdrage waaruit o.a. blijkt dat je helpen wilt maar veel tekst in chronologie kennelijk gemist hebt. Je hebt het over "Monteren"en niet over "Demonteren "zoals je nu wel benoemt, verwarrend dus.

Je gebruikt de naam "Corey"..zegt mij niets ( verwarrend)

Onder A verwijs je naar "mensen die..." mij onduidelijk wat je bedoelt.

Je sluit je tekst van maandag j.l. af met een mix aan uitdrukkingen, voor mij warrig.

Alles samen moge verklaren waarom ik de opmerking maakte :" met de neus soms te dicht op een bus raceolie gehangen?" Het was deels een grapje, deels illustratief voor de beeldvorming die ik kreeg na lezen van je tekst.

Nogmaals merci voor je aanbod maar ik sla het af, ook omdat je aangeeft op korte termijn in de regio te moeten zijn en ik bij lange na niet zover zal zijn dat ik tot MONTAGE kan overgaan.

Ik hoop zeer dat je dit relaas nu begrijpt.

Martin

Hey Gibbel,

Nu weet ik niet wat het woord "bangelijk" betekend (ik ben ook maar een tukker)

maar als er iets gedaan kan worden om onze hobby op te leuken, ben ik er voor te porren.

(dat is dan weer een gezegde uit de lage landen :))

Tja porren hmmm ik zou liever hebben dat ze niet aan me porren (hahaha) blijkbaar ook een andere betekenis hier hahaha.

Bangelijk = zo goed dat je er bang van wordt dat het niet meer beter kan.... (vrije vertaling zeg maar hihihi)

Maar ik vind het dus super mooi gedaan vooral ook met die twee kleuren...

Ik had het trouwens over die koffers die je gedaan had voor Mike in 2 kleuren, super gedaan Jan...

Martin,

ik had 2 keuzes:

1: openlijk reageren. Nee, niet voor gekozen, want sommige reacties behoren niet in een topic . (Misschien dat dit soort opmerkingen je van het andere forum hebben doen verwijderd worden?)

2: een pm naar jou.

Het is 2 geworden.

groet

Dennis