Jump to content
  • Moderators

ik stond laatst in de file en ik zag erg veel schoenen langs de kant van de weg leggen ,en nu ben ik er op gaan letten ,ja je moet wat in de file behalve kijken hoe de buurman zn neus leegtrekt,en nu vraag ik me toch af hoe al die schoenen daat terecht komen:eek:

ik moest dit toch effe kwijt

herkenbaar ?

Featured Replies

Tsja, wat moet je met maar één schoen. Kun je weinig mee. Daarom worden ze gedumpt, hehehe ;)

Verstuurd vanaf mijn LG-V500 met Tapatalk

Wat mij wel eens is op gevallen is, dat sommige nette vrachtwagen chauffeurs schoenen uit trekken in de cabine. Deze schoenen zetten ze op de treeplank en als de deur is gesloten blijven ze staan! Maar als je in de file je deur open doet kunnen ze eruit vallen. Denk dat dat een oorzaak van het schoenen mysterie kan zijn!!!

Ik ben zelf eens een schoen verloren op bijna de manier die firewallie beschrijft.

Ik reed echter in een vrw waarvan de trede niet helemaal afgesloten bleek. In Luxemburg had ik ze nog en in Zeebrugge niet meer. Uit pure noodzaak een paar van die afschuwelijke zweedse klompen moeten kopen bij de pomp.

• Author
  • Moderators

kijk nu komt er schot in de zaak :mrgreen: nee maar zonder gekheid dit is info van mensen die het is overkomen ik heb me eigen suf geprakkeseerd hoe je je schoen kan verliezen.

ik heb wel ervaring hoe een mobiel te verliezen...... het was vrijdag en ik stond op het punt om naar huis te gaan en leg mn mobiel op het dak van de auto en trek mn overall uit en toen riep iemand bier dus gelijk omgedraaid biertje gedronken en toen was ik thuis en ik denk waarom heeft mn maat nog niet gebelt.............:mrgreen: had ie alwel gedaan 4 x zelf maar mn mobiel lag ergens op de snelweg bij harderwijk:D

als er iemand een paar mooie/goede motorlaarzen maat 43 tegenkomt op de snelweg neem deze dan even mee dan kom ik ze wel even bij je ophalen, moeten wel van een gerenomeerd merk zijn natuurlijk.:):):):)

gr

Bas