Chrome
Safari
Edge
Firefox
Chrome (Android)
Tap the lock icon next to the address bar. Tap Permissions → Notifications . Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
Click the padlock icon in the address bar. Select Site settings . Find Notifications and adjust your preference.
Safari (iOS 16.4+)
Ensure the site is installed via Add to Home Screen . Open Settings App → Notifications . Find your app name and adjust your preference.
Safari (macOS)
Go to Safari → Preferences . Click the Websites tab. Select Notifications in the sidebar. Find this website and adjust your preference.
Edge (Android)
Tap the lock icon next to the address bar. Tap Permissions .
Find Notifications and adjust your preference.
Edge (Desktop)
Click the padlock icon in the address bar. Click Permissions for this site . Find Notifications and adjust your preference.
Firefox (Android)
Go to Settings → Site permissions . Tap Notifications . Find this site in the list and adjust your preference.
Firefox (Desktop)
Open Firefox Settings. Search for Notifications . Find this site in the list and adjust your preference.
We vragen ons allemaal wel eens af wat het meest vervelende is dat ons als bikers onderweg kan overkomen.
Ik roep dan de lekke band.
En ondanks alle nood reparaties blijft het een vervelende situatie die het vertrouwen een deukje geeft
Ik rij al ruim 25 jaar op de motorfiets en heb in al die jaren nog maar 3 keer een lekke band mogen ervaren .
Troost is wel dat dit nooit onderweg is gebeurt (of misschien toch wel) maar dat ik altijd ben thuisgekomen.
En ondanks alle hulpmiddelen die mij ter beschikking staan wordt ik er niet vrolijker van.
Maar sinds ik een andere motorfiets en daar nog net geen 3000 km mee heb gereden heeft het noodlot nu al 2 keer toegeslagen
Is het een vloek of is het gewoon een test om mijn reparatie skills op peil te houden
Vandaag dus toch maar de tijd gevonden om deze leeglopende kwelgeest te onder zoeken
Het onderzoek was er een van demontage en lampje erbij en de oorzaak werd al snel duidelijk.
Een staal splinter bestaande uit formaat kleiner dan klein maar voldoende groot voor een drukverlies van ruim 2 bar op 1 week
Voorlopig is het gaatje weer vakkundig dichtgemaakt (hoop ik tenminste)
reden te meer om bij de eerst volgende bandenset direkt een TPMS systeem te monteren
ik ga me dus verwennen:)