Jump to content

Het weekend mijn goede gebruikte achterbrug binnen gekregen,ziet er nog heel goed uit,geen roest.

Ik heb al eens iets gelezen over een rubber of kunststof flap monteren om opspattend, is daar een schets voor? En zijn er nog dingen waar ik op moet letten?

http://img.tapatalk.com/d/14/06/17/y2ygu6up.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/06/17/e8a8yneh.jpg

En ja,ik maak de brug voor die tijd schoon en ik zal hem eerst behandelen...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Featured Replies

Ja IDD voor die lap (heb ik er ook onder zitten) moet je bij Manus zijn, ding kost geen geld en beschermd je brug.

Ik heb voor de zomer mijn brug geheel laten vernieuwen, was geen roest aan of zo maar ze was er toch onderuit dus meteen laten zandstralen, verzinken en weer zwarte verf erop,,, Die kan er weer 30 jaar tegen dus.

Bij het terg plaatsen is het wel erg moeulijk om de rubberen hoes van de cardan weer netjes op zijn plaats te krijgen pfffff

Je hebt ook een speciale sleutel nodig om je bussen los en vast te krijgen......

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

• Author

Dus de tank die kan erin blijven,das mooi.

Die speciale sleutel ga ik zelf maken, moet lukken

Tank is er zo uit, stelt niks voor. Makelijker om je remleidingen los te maken.

Speciale sleutel heb ik liggen ...

• Author

Dat is dan het overwegen waard om de tank eruit te halen,kijk wel tijdens demontage.

En die sleutel... Enschede-Rijssen.. kan ik er geen voor maken,die pik ik wel op,top!

• 2 weeks later...

Die spatlap kun je ook maken van rubber van de gamma. Volgens mij staat de tekening van de spatlap (als ik goed heb, origineel van Henk, op dit forum). Gewoon uitsnijden, ik heb er kit tussen gedaan en met van die zwarte kunststof klinknagel vast zetten aan je spatbord. Klaar ben je. Zou dan ook gelijk een fender extender nemen voor spatbord voor.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk