Jump to content

Dit ben ik tegen gekomen op internet (ik weet niet of deze vraag al eerder is gesteld?) www.motomoto.nl een GoRider navigatie systeem. Is dit iets of zeggen jullie "bagger, weggegooid geld, even door sparen voor een TT of Garmin?":)

Vriendelijke groet,

R. Jansen

Featured Replies

Hoi Teletubbie,

Deze software heb ik onlangs op mijn telefoon gezet.

Het is de IGO Primo.

Mocht je nieuwsgierig zijn hoe de IGO navigatie er uit ziet dan ben je van harte welkom.

Op de Pan heb ik de Zumo 660.

Deze heb ik vorig jaar tweedehands aangeschaft voor 300,- euro en ben daar zeer tevreden over.

Groeten, Richard.

• Author

Hoi Richard,

De GoRider is een compleet systeem voor 189,- euro, met alle toeters en bellen.

Igo Primo ken ik. Ik heb voor in de auto een Mio met het genoemde software. Dit is mij altijd goed bevallen hoor. Ik had graag vernomen of er iemand is die dat systeem heeft aangeschaft en gebruikt op de motor. Wel bedankt voor de reactie hoor:)

Ik heb een TT-XXL gemonteerd. Perfect om van A naar b te rijden. Ook met handschoenen aan te bedienen.

http://img.tapatalk.com/d/14/06/13/ruvaju9a.jpg

Het plezier van de onroute kaart van de Garmin is niet in geld uit te drukken.

Hier kan de GoRider volgens mij niet aan tippen.

Groeten, Richard.

• Author
Gebruik je deze met een Bluetooth headset? Hoe is de verbinding dan, ik wil graag met Henriet en duo passagier communiceren. Qua headset dus met twee motoren en eventueel passagier.
Moet me naam veranderen :) :) :)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Blijf maar gewoon Gibbel anders moet je ook je kapsel aanpassen.:D

Groeten, Richard.

Hela Richard, van me kapsel blijven ze af hoor........................................................ Laat dat duidelijk zijn :):):mad:

Zijn er geen gabbers met een uitzinnig kapsel dan ?????????????

Ohhhh dan is het toch ok. Ik heb ook maar weinig haar nog hoor.... t is wel lang maar niet veel meer haha

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk