Jump to content

Featured Replies

......je bedoelt pus en zweren al dan niet met een likje tetanus?

Aan de gebogen houding van het lichaam is de wondkramp (ander woord voor tetanusinfectie) al ingetreden. Het enige wat niet klopt is de voorovergebogen houding, die zou eigenlijk achterover gebogen moeten zijn.

• Author
Dikkie, het is gelukkig geen foto van mij...draag altijd! motor kleding, als ik ga rijden dan:-) wil niet weten hoe mijn pannetje er dan uit zou zien....
Eigen schuld dikke bult, geen medelijden mee!
Inderdaad foei-foei, een T-shirt daar loop je mee buiten daar bestuur je geen motorfiets mee daar heeft men nu motorkleding voor uitgevonden!

Tja ach, als je de lefgozert uit gaat lopen te hangen door zo op de motor te gaan lopen te zitten dan vraag je er zelf om.

Tuurlijk is het best lekker als de wind je body koelt, maar trek dat een doorwaai jas aan, dat zitten nog beschermpads in.

Je zie te zo vaak joh.. Hier in Schiedam ook zo'n idioot.

Korte broek, t-shirt en teenslippers op een suzuki 1400..

En dan de bink uit hangen he.. wheelie bij het stoplicht, rechts af de snelweg op en dan bij voorkeur vol de bocht pakken naar de beneluxtunnel.. Ik stond naast hem bij het verkeerslicht, groeten? echt niet, laat mijn groet niet de laatste zijn.

malloten die zo op de motor gaan zitten zijn mijn blik niet waardig.

Laat mij dan maar een watje zijn en full packed op de motor zitten, maar als ik op me giegel gaat zal de schade een stuk beperkter zijn.

In ieder geval was ie als een speer aan de horizon verdwenen.

Vreemd.. ik heb hem hierna niet meer gezien in Schiedam..

Dus met andere woorden????

of is mijn betoog duidelijk

Hmmm what goes around comes around. Hij red zich maar met zijn bende. Stoer genoeg om met shirtje te rijden? Dan is ie beter ook stoer genoeg om dit gewoon even erbij te nemen.

Acties en consequenties enzo...

@ Hansjepansje,

Die lutser heet "Marmelade" waarschijnlijk is dat zijn helderziende blik voor hoe hij er uit ziet als hij asfalt kust.

Van het weekeinde kwam ik ze ook weer tegen van die lui met een pantserhuid.

Heel stoer maar na een keer stuiteren waarschijnlijk huilie huilie.

ook mij doet het goed om te lezen dat de trend op dit forum, "goed gekleed" is!!

Dat zegt ook wel wat over ons publiek.