Jump to content

2e distributie riem wisselen dag 14 juni

Datum :14 juni

Deur open: 8:30u.

Aantal: Max 6

Principe is net als de vorige keer: zelf je kuipdelen en alle onderdelen demonteren.

Wij helpen je met de riem en alles.

Vervolgens bouw je zelf je motor weer op.

Daar waar nodig zullen we je bijstaan.

Aangemeld:

1. HvD

2. Zonneschijn76

• Replies 66
  • Views 7.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Moet bij mij nog wel gewisseld worden. Helaas kan ik ivm mijn gipspoot voorlopig niet op mijn pannetje stappen. Hoop dat er nog meer dagen gaan komen. Suc6 allen die dag.

Groet peter.

Sent from my eiPad using Tapatalk

Ik kan helaas die dag niet. In juli kwam er volgens mij nog één, hopelijk kan ik daarbij wel aansluiten.

Iemand tips waar ik de materialen het beste (alvast) kan bestellen? Henk?

Ik kom weer helpen.
Aanmeldingen lopen storm, vinden jullie ook niet?

ik heb voor mijn Panneke de D-wissel op 90.000Km

dus volgend jaar gepland staan.

Komt nu ook financieel effe niet goed uit ,

dus ik hoop dat er ± juni 2015 er ook nog zo'n wissel komt.

Voordeel is wel dat sommige dan heel veel ervaring hebben. :-)

Ik moet even kijken of ik dat ga redden. Ik geef die dag erna een Roller Derby Carwash. En ik wil deze dag ook tot een succes maken en alles goed voorbereiden. Als alles goed verloop kom ik natuurlijk weer helpen ;)

http://img.tapatalk.com/d/14/05/25/du2uru2e.jpg

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

Hallo, hierbij wil ik mij wel opgeven voor de distributie wissel, kan ik dat op deze manier doen of moet ik mij bij iemand opgeven?

Groetjes HvD

Ik was graag gekomen met de 'nieuwe' ST van mijn broertje waar dringend een nieuwe riem op moet, helaas valt dit net in het weekend van Sail Giethoorn waar ik de verkeerregelaars coördineer..

Dan maar wachten op de 3e keer :oops: (en hopen dattie niet knapt ondertussen)

Ik heb mijn Pannetje voorzien van verse filters en nieuwe bougies, maar hij heeft eigenlijk ook nog een carbtune nodig( dode vingertjes). Is het mogelijk omdat op deze dag te laten doen? Het lijkt mij ook leuk om de gezichten achter de Posts te leren kennen en e.e.a op te steken van de werkzaamheden die gepland staan. Graag hoor ik of een carbtune in te plannen is en of er nog specifieke wensen ten aanzien van de mee te nemen hapklare brokken in feest verpakking zijn.

Mvg Berri

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Author

Als het zo blijft met aanmeldingen dan zou dat moeten kunnen.

Echter als er 6 riemen gedaan moeten worden dan wordt het misschien teveel van het goede ....

Hou het topic even in de gaten