Jump to content

vrienden,

Mijn zumo 660 zegt mij dat de kaarten een jaar oud zijn.

Dus moet er een update komen.

Nu ik ken er geen kl..... van en weet niet hoe ik eraan moet beginnen.

Kan iemand wat uitleg geven?

Ook zou ik graag wat mp3 op het toestel zetten maar probleem is dat ik niet zoveel ruimte meer heb.

Kan ik daar een ander ssd kaartje insteken en herkend het toestel grotere ssd kaarten?

wie kan mij hiermee helpen?????:oops:

Featured Replies

Als je dan toch bezig bent kan je dan meteen kijken of de laatste besturing geïnstalleerd is.

02/04/2014 -----> Firmware update Zumo 660

Redelijk onverwacht heeft Garmin een update uitgebracht voor de Garmin Zumo 660. In deze nieuwe firmware versie 5.0 worden problemen verholpen met het afspelen van MP3's, de connectiviteit met telefoons en niet geheel onbelangrijk, het uitvallen (op zwart gaan) van het toestel bij het uitvoeren van een update. Garmin heeft dit toestel kennelijk nog niet uitgefaseerd !

Update besturing: http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=4469

Je kunt bij Garmin., one time en lifetime kaarten downloaden, verder zijn er op Marktplaats te kust en te keur micro sd kaartjes te koop met 2014.4 versie.

Downloaden bij Garmin wijst zich vanzelf en het sd kaartje kun je met kaart en met de door jou gekozen muziek in het toestel stoppen, bij mij (210) moet het batterijtje er ff uit hoe dat bij de 660 is weet ik niet.

Dennis betreft het hier "GarminCityNavigatorWesternEuropeNT 2014.40 ?