Jump to content

Beste mensen, Ad heeft voor mij een nieuwe accu besteld. Zijn er toevallig mensen die een ritje gaan maken in Zuid-Limburg en die voor me mee kunnen nemen? Of is er iemand die zaterdag naar Almelo gaat en terug gaat naar Limburg (BE of NL) zodat ik mijn Pannetje weer kan starten. Ik woon in Zutendaal BE bij Maastricht.

Gr Hans

Featured Replies

Dat is een week te laat;), vorige weekend een tochtje in zuid- limburg gemaakt.Had hem graag meegenomen voor je.

Hopelijk is er nog iemand die je kan helpen.

De accu ligt nu in Almelo Hans? Ik wil hem wel een stukje voor je meenemen en als we dan elkaar ergens treffen, ben je dan geholpen?

Ook voor mij geldt; een weekje eerder had ik je kunnen helpen.

Ik woon in Almelo en verblijf nu een weekje in het prachtige Zuid Limburg.

Groeten, Richard.

• Author

Hallo Panfiets,

De accu ligt nog bij Ad thuis en hij neemt die zaterdag mee naar de Techniek dag in Almelo in de hoop dat er rijders komen die weer naar het zuiden afreizen. Ik wil best iemand tegemoet rijden, maar geen honderden km's. Op en neer naar Eindhoven bijvoorbeeld is al bijna 200km, dan laat ik het liever opsturen.

Groeten Hans

Ok. Het is dan te hopen dat er iemand de komende dagen naar het zuiden gaat.
  • 3 weeks later...
  • Author

De accu vanmiddag opgehaald. Bedankt Ad en Geert.

Vanavond de nieuwe accu er in gezet, starten en gelijk lopen. Dus probleem opgelost.

Jongens, nogmaals bedankt voor alle hulp!