Jump to content

10246378_10203416993204028_2585768656043437378_n.jpg

Wat voor een stuur mag dit dan wel zijn?

Featured Replies

Had jij een 1300 dan? ;)

Het is van Easton (Easton EA70), en is bedoeld voor fietsen.....

Verkrijgbaar in verschillende modellen dus kan zowel een creatieve oplossing zijn voor een verhoging, als ook een verlaging, dat is op de foto nl. niet te zien. De toevoeging EA70 is nl. Niets meer als de aanduiding voor het gebruikte aluminium.

Maar ik dacht inderdaad niet dat ik een fietsstuur op m'n motor ging prutsen...

Is het wel een ST1300 op de foto trouwens? In dat geval is het een eigenbouw, want de eerste ST1300 zonder kuip moet ik nog tegenkomen. En als deze voor b.v. onderhoud verwijderd is, dan valt mij het zwarte frame op. Dat is iig ook al niet standaard.

Heb het gevoel dat het helemaal zo'n eigenbrouwsel fiets is.

MMMM ziet er wel gaaf uit, maar dan borreltbij mij de vraag direct op...wat heb je in godsnaam aan een schaalverdeling op je stuur...

Er zijn volgens mij maar enkele stuuraanpassingen verkrijgbaar voor een 1300.

Het standaardstuur, dus geplaatst in japannertjesland

Stuurverhogers zoals die verkrijgbaar zijn bij snoek ( bus met langere bout onder de stuurmontageplaat)

Stuurverhogers van Rick Linders uit Someren, verkrijgbaar in twee uitvoeringen ( zie marktplaats)

Stuurverhogers van Helibar en die zijn er ook in, ik geloof, drie uitvoeringen, buiten de extraatjes als ramballetje en stopcontact, maar daar betaal je grog voor.

Ik ga voor de Helibar Gen 3.. na proefzitten op diverse pans, en binnenkort een proefrit op de Pan van Walter, kan ik wel zeggen dat ik voor 90 % om ben.. En die laatste 10% zullen wel komen na de proefrit op die van Walter.

Nootje staat die Helibar er nu nog altijd niet op, ge moet die gewoon gaan kopen en plaatsen en niet te veel over kwebbelen.

Zo zou je al weer vele pijnloze ritjes bespaard hebben.;)

Ja dat klopt Marc,

Er zij helaas dingen die meer prioriteit hebben dan mijn helibar.

Nog een paar weekjes dan ben ik ook een stukkie allumaximum rijker op de motor.

Precies Marc..

Het lijkt een behoorlijke investering, maar dat betaalt zich dubbel en dwars terug in rijgenot.

Als je dan lekker pijnvrij op de motor zit, dan ben je die investering toch wel weer heel snel vergeten...