Jump to content

Iemand die hiermee gezien wil worden op z'n ST1300?

Featured Replies

Ligt ook een beetje aan de kleur fiets waar het op komt dus ja dat is wel een smaak dingetje.

Als het goedkeur heeft zou ik ze best op me fiets willen hoor.

Maar het is nog wel aan de prijs en ik heb nog geen 1300 en net een andere auto gekocht! Keuzes keuzes.

PanGert, mocht je dit lezen. Weet je nog dat we het hier over hebben gehad. Dit zijn die losse projectoren die je kunt gebruiken op de 1300, vanwege het gladde glas.

Klopt, dit is een bouwpakket.

Je moet zelf je koplamp ombouwen, dus je betaalt $ 310 voor 2 projectoren. Hoop geld. Zou goedkoper moeten kunnen.

Rav4, ongeveer 75 tot 120 dollar. Ik denk zelfs te weten waar deze vandaan komen.

Als dat zo is dan geven ze een mooi lichtbeeld, tenminste dat zeggen de plaatjes en div youtubers.

Mijn mening;

Verschrikkelijk. Hoog omgekeerd petjes gehalte....

Moet ik nog opmerken dat je mij er niet mee zult betrappen?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Heb op motor-forum een verslag gezien van iemand die ze zelf inbouwde. Waren dacht ik van Pilot.

Weet ook niet of het zonder meer lukt om onze koplamp in 2 delen uit elkaar te halen.

Wanneer het alleen projectors zijn, dan is het niet lelijk.

Ik denk van niet. Hij zal er voor gaan.

Was sarcastisch bedoeld, niet dat je letterlijk ergens tegenaan moet rijden. Wil nooit dat een bestuurder iets overkomt, maar als zo'n lelijke koplamp sneuvelt zal ik geen traan om laten.

Maar je verzoekt wel de goden met al die 'leuke' kleurtjes. En rood licht in een koplamp?! Zo'n fabrikant kan ik niet serieus nemen, sorry.

Veiligheid gaat voor alles, dus moest je daar iig niet mee gaan lopen stunten.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Gewoon angel eyes in het wit nemen, dan loop je geen risico.

Weet ook niet of het zonder meer lukt om onze koplamp in 2 delen uit elkaar te halen.

Wanneer het alleen projectors zijn, dan is het niet lelijk.

Ja dat kan ook bij de 1100, en nee op de 1100 zou ik ze niet inbouwen. De 1300 kan zeker.