Jump to content

Featured Replies

Klopt, maar dan moet je draad van je klokje wel lang genoeg zijn, wat niet altijd het geval is.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Klopt wat Henk schrijft, wilde het net zelf beschrijven. Ik had in hetzelfde onderwerp nog een aanvulling gedaan voor als de bedrading niet lang genoeg zou zijn. D.m.v. van een stukje slang etc. bekijk anders de bijgevoegde foto's en verhaal. bij documentatie, vervangen lampje klok. (tweede pagina) Uit ervaring kan ik zeggen dat het fijn is om ook in het donker de tijd af te kunnen lezen. Succes.

GEEN BLAUW LAMPJE STEKEN GEERT !!!!

De blauwe kleur zie je geheel niets van, Dennis heeft voor mij alle lampjes in het dash vervangen door LEDs (blauwe) en in het dash is dat perfect beter dan witte zelfs. Maar Dennis had ook een blauw lampje in mijn klokje gedaan en dat is een tegenvaller, dat moet er terug uit zelfs want van blauw op je LCD zie je niets.

Rood zou wel kunnen (???) al heb ik het zelf nog niet gezien maar blauw gaat niet dus, bij mij gaat er gewoon terug een wit in... De blauwe in het dash DIE BLIJVEN :) :)

Bij mij het zelfde jaar terug lampjes in dashboard en klokje voor blauwe led-verlichting en klok moet bij mij nog steeds terugveranderd worden naar een witte. Nu slecht leesbaar, dashboard is wel perfect.

Weet niet of er LEDs zijn die in het klokle passen. Bedoel die je er zo in kan steken zonder te moeten solderen? De lampjes zijn zo piepklein...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

• Author
En Geert,

een fotoke graag.:)

Jaja maare zal iets voor volgende week zijn denk ik, moet vollop werken nu.

Misschien dat ik morgen een gaatje heb....zal het hier wel posten dan :rolleyes:

Geert, weet je wat, ik kom toch naar belgie toe, om Urbanus Gibbel te helpen met zijn bedrading te normaliseren.....want van die spaghetti bende klopt geen ene klap van. Dat wordt een feest! Geweldig feest! Neem anderhalve kilo soldeer mee, 23 kilometer bekabeling, want die Gib kan zomaar weer wat in zijn hoofd hebben. en wat onze Gib in zijn hoofd heeft, heeft die niet in zijn kont.

Geert, kom ook gezellig langs, is toch bij Gib, of we komen gezellig naar jou. :0(ja, ik nodig mij graag zelf uit).

Ps: Rood kan makkelijk, heb ik ook. Genoeg licht.