Jump to content

[ATTACH]1533[/ATTACH]

Best balen als de metale beugel aan de achterkant van de koffer last heeft van metaalmoeheid. Vanmorgen onderweg naar het werk hoorde ik een klap. Ikke in de spiegel kijken en weg koffer. Ik ben vervolgens omgedraaid en teruggeredenen en toen heb ik de koffer even bekeken en zag dat de beugel aan de achterkant was rechtgebogen als het ware. Vervolgens de koffer in de berm gezet om hem later weer op te pikken. Dit is het resultaat. Houd dus je koffertjes goed in de gaten ;-)

Als er iemand een rechter koffer weet???? Heb Gert al een berichtje gestuurd en die kijkt dinsdag as voor me

Featured Replies

Balen man !!, zou je ook een foto maken willen maken van de beugel die de boosdoener is.

Het is mij niet helemaal duidelijk wat er fout ging.

Het is toch allemaal van kunststof gemaakt?
  • Author
http://img.tapatalk.com/d/14/04/20/pugyhu3u.jpg nou hier een fotootje van de beugel.Die is nog aardig gebogen dus waarschijnlijk is dus de bevestiging niet helemaal oke geweest. Het zou echter vreemd zijn omdat ik de bevestiging echt ALTIJD dubbel check. Ik weet dat het lastig is voordat de koffer goed zit.misschien dat het tijdens het gebruik is gaan werken want ik haal mijn koffers er zelden af.Feit blijft dat hij behoorlijk naar de kløte is
Is dit buigen niet door de klap op straat gekomen, kan me niet voorstellen dat dit zomaar makkelijk buigt. Denk er gewoon niet goed aan gehangen. Blijft klote!
Moet wel door de klap zijn gekomen of Marco bezit superkrachten....?

Laten vallen een keer?? Je kan ff co snoek bellen in heerhugowaard. Die heeft ze volgens mij liggen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• 2 weeks later...

Dat die beugel krom is, is het resultaat van het stuiteren op het wegdek.

Die beugel is, effe gokken 3 á 4 mm dik.. nou die buigt echt niet door het verkeerd monteren.

Het kan wel zo zijn natuurlijk dat er al scheurtjes in zaten waardoor ie wat makkelijker gebogen is.

Laten we eerlijk wezen.. als er geen scheurtjes in zouden zitten, dan had het kunststof als eerste de geest gegeven.

Succes met de zoektocht naar een nieuwe

Ik denk dat het slotje aan de achterzijde verbogen is, waardoor de grip op deze beugel niet in orde is. Heb dit al vaker gezien