Hi guy's and girls. Sinds vorige week ben ik een van jullie. Het eerste contact met Panman en Ozzi (en Eefje?) was goed; een mooie reden om aan te melden.
Dertig jaar geleden en vijf jaar lang een Honda 750 gehad; geen auto; prima en veel km's verslonden.
Drie jaar geleden en 1,5 jaar lang een Suzuki Intruder te leen gehad; lekker goedkoop wanneer je alleen benzine hoeft te betalen.
Anderhalf jaar geleden mijn huidige ST1100 van 1994 gekocht. Dát is pas lekker en ontspannen rijden zeg!
Een alleen zomerrijder ben ik niet echt; als ik wil rijden rij ik.
Ik zal over niet al te lange tijd een plaatje op mijn profiel plaatsen.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Hi guy's and girls. Sinds vorige week ben ik een van jullie. Het eerste contact met Panman en Ozzi (en Eefje?) was goed; een mooie reden om aan te melden.
Dertig jaar geleden en vijf jaar lang een Honda 750 gehad; geen auto; prima en veel km's verslonden.
Drie jaar geleden en 1,5 jaar lang een Suzuki Intruder te leen gehad; lekker goedkoop wanneer je alleen benzine hoeft te betalen.
Anderhalf jaar geleden mijn huidige ST1100 van 1994 gekocht. Dát is pas lekker en ontspannen rijden zeg!
Een alleen zomerrijder ben ik niet echt; als ik wil rijden rij ik.
Ik zal over niet al te lange tijd een plaatje op mijn profiel plaatsen.
Groet, Peter Roos te Veenendaal.