Jump to content

Runninglights aangesloten incl kastje Cees (Horspan)

Hai,

mijn runninglights zijn al tijdje klaar.

Ik heb bij Cees een kastje besteld, zodat mijn runninglights uitgaan, als mijn knipper licht aangaat en als mijn knipperlicht uitgaat, met een vertraging van 2 seconden de running lights weer aan gaan.

Ik heb een tutorial gemaakt, want er is gewoon een fitting te krijgen die 1 op 1 op de st1100 past en die je niet hoeft aan te passen, Niets wegslijpen, niets, maar dan ook niet aanpassen.

Want de Mitsubishi SpaceWagon heeft exact dezelfde fittingen. in zijn achterlichten, als de ST1100 in de knipperlichten.....:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Tutorial staat straks bij de documenten in het rijtje :mrgreen: .

Featured Replies

Mijn amerikaanse st1300 heeft dit standaard Dennis. Passen die fittingen niet ook??

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

• Author

Fittingen van een 1300 of die passen??? Weet ik niet.

Is dit wel het geval, is mijn oplossing goedkoper denk ik.

Van de paar setjes die ik had gehaald, hoefde op alle sloperijen niets te betalen :mrgreen:

Mooi gemaakt mannen,

Voor mijzelf iets anders gebouwd. Overdag dagrij leds ( wit ) in spiegelkap, en met een schakelaar de mogelijkheid om in de avond de running leds in te schakelen. Uiteraard gaan dan de dagrij leds uit.

Ja klopt Gibbel, maar in het donker te fel. ( misschien heten ze daarom dagrij leds ;):D). Ben er erg tevreden over, heb vandaag in de file weer gemerkt dat je toch weer iets meer opvalt.
Ze kunnen eigenlijk nooit te fel zijn om de richting aan te geven.
De drl's of dat echt zinvol is? Je moet sowieso met dimlicht aan rijden. Leuk is het wel.
Weet je,..ook bij auto's zouden ze uit mogen blijven. De meeste bestuurders weten volgens mij niet eens dat ze uit moeten zodra je dimlicht voert.
Nee, nog niet. Vanaf volgend jaar verplicht op alle nieuwe auto's. Ook, waarschijnlijk, dat er dan aan de achterkant rode lampjes moeten gaan branden.

Ik zie er anders genoeg rijden met 4 lampen. 2 dimlicht en 2 drl.

En dat zijn geen DIY lampjes.