Jump to content
  • Administrators

Beste Mensen

3 Mei a.s

willen we de 1ste wissel dag gaan plannen

we plannen er dan nog 1 in juni en juli

Waarom 6 motoren op 1 dag is wel het matje zeker met het strippen van de tupperware

en het weder opbouwen ervan

wil je koelvloeistof wisselen neem deze dan zelf mee

de dag begint om 8 uur

zodat de motoren iets kunnen afkoelen dus beginnen we zo rond 9 uur met de eerste te wisselen

als iedereen nog iets mee neemt aan catering komt het wel goed die dag

Hieronder het lijstje

gaan dit bij houden op volgorde van aanmelding

1: Blauwtje

2: TSW

3: Rood103 (wou persé als derde ;) )

4: Sprintje

5: Benst1100

6: Teletubbie

You_Go komt zelf wisselen (kan dan als het nodig is hulp vragen)

Catering :

Webster neemt frikandellen mee

TSW neemt belgegde broodjes en sap mee

Rood103 neemt Appeltaart mee

Komt Beppen:

1: Panfiets

• Replies 135
  • Views 16k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Welke lokatie?
Is beppen ook goed?

Heren, het gaat mij een genoegen zijn om een aantal panrijders te ontmoeten.

Ik wil mij ook graag laten noteren voor deze dag. 2e of 4e lijken mij prima plaatsen. Misschien heb ik iets meer tijd nodig http://www.motovrienden.be/forum/images/smilies/icon_scratch.gif

Mijn maatje Martijn neem ik mee. Die is nl. net even handiger dan ik (eigenlijk een heleboel dus http://www.motovrienden.be/forum/images/smilies/duimop.gif ).

Nog even op pad voor slangen en koelvloeistof en dan ben ik er klaar voor.

Voor wat betreft de catering, kunnen belegde broodjes er mee door? Uitgaand van 2 per persoon ? Meer mag ook natuurlijk.

En een paar pakken sap?

Groet

Ton

Oja, wat moet ik aan gereedschap meenemen?

Beste allemaal,

Door mijn studie en ziekte van mijn vader is dit onderwerp volledig aan mij voorbij geschoten:( Kan ik mij alsnog opgeven voor de wissel van de distributieriem, thermostaat etc.?

Ik begrijp dat dit erg laat is, maar toch.... Ik wil zelf wel een riem, voedsel en dergelijke regelen.

Vriendelijke groet,

R. Jansen

Ik doe graag mee en als er plek is wil m'n maatje Ben ook graag de riem gewisseld hebben. Materiaal nemen we beide dan mee. Wil je Ben op het lijstje toevoegen?

Hugo

Teletubbie, ook ik heb dit bestelverhaal voorbij laten gaan. Achteraf gezien,...nahja ik ga de eerst volgende keer ook bestellen. Of, Dennis, kan er bij worden besteld onder dezelfde voorwaarden?

Jan, heb je weer een gasfornuis ter beschikking?

@Ozzy:

Ik dacht dat Ben zich hier wel aangemeld had.Hij heeft immers de spullen ook via Dennis besteld. Ik zal 'm vandaag eens vragen.

Hugo

Qua catering..... Ik breng (door mijn vrouw gemaakte) appeltaart met slagroom (uit een spuitbus) mee.

Zal ook eigen schroevendraaiers meenemen voor kuipdemontage.

Welke gereedschappen zijn nog meer handig... Ik wil niet alle doppen meezeulen als alleen bijv. Doppie 10 en 14 gebruikt worden.....

Rood103

Peter

Maat 9 t/m 14 (steek, dop, ratel)

Kruiskop groot en kleintje.

Inbussleutelset

Divers ander gereedschap wat je handig lijkt om bij je te hebben.

Ik neem ook wel wat handgereedschap mee. Doppendoosje met diverse maten, schroefbitjes, imbus etc. + Gecalibreerde momentsleutel tot 100 Nm.

Ik denk nog na over de catering.

Hugo