Jump to content

Heb sinds vier jaar een Zumo 220. Nu is met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de USB (female) van het apparaat stuk. Hoe kom ik tot deze conclusie? Hij laadt niet meer; niet via de PC, niet via de motor, niet in de auto en ook niet met adapter aan het net. Ook kan ik niet meer met de computer in contact komen met de Zumo via de USB-kabel (bestanden zijn niet meer te bereiken).

Doen alle laadmogelijkheden het dan wel? Antwoord daarop is 'ja', want mijn motor kan wel een Nuvi voeden en de kabeltjes die ik gebruik voor de computer maken ook contact met de Nuvi.

Mijn conclusie is dat de de female usb defect is of ernstig vervuild( ding wordt dagelijks gebruikt).

1. Hoe is dit eventueel schoon je maken. Gereedschap zit ik te denken aan interdentale borsteltjes, maar welk reiniginsmiddel?

2. Als het niet te cleanen is; wie zou dan de female stekker in het apparaat kunnen vervangen.

Featured Replies

Veel voorkomend probleem bij die usb poorten.
  • Author

He, tof!

Operatie van mijn Zumo 'life' in beeld!

Een forum dat voorziet in infotainment (programma waar je wat van opsteekt). Leuker dan GTST of "Sterren Springen". Waar vindt je zoiets.

Rex; bakkie koffie en gesprek was top! Verwen je meissie dit weekend, want dat had het erg zwaar met alle pollen.

O ja en voor Rex een plaatje van een Flat Coat Retriever:

1655929_473898322714787_1919980555_n.jpg

• Author
Dit is ná het 'retrieven'. Hij heeft hiervoor een half uur lang balletjes gehaald die met een werpstok zijn weggegooid in een grote springbak op de manege met een erg losse zandbodem (zwaar en bijna dieronvriendelijk). Vind ie onderweg een hindernis, dan springt ie daar ook nog over heen. Is een hoog energetische hond die erg veel beweging nodig heeft. Geen pure Flatcoat, maar ook een mix van Labrador en Duitse staander. Dus een jacht- en waterhond in het gehele genetisch pakket. Merk je ook als hij een plas, ven, vijver of modderpoel ziet. Voor je het weet zit hij erin! Van de vijf honden die ik tot op heden heb gehad het meest actieve dier ooit. Zijn trouw grenst aan die van mijn eerste hond; een Rotweiler. Bijzonder eigenschap van deze Flatcoat: hij is waaks!

René, ik was maar aan het dollen;)

Als ie er na zo'n "Work-out" nog zo fris omhoog kijkt moet ie wel over een mega-conditie beschikken.

Onze zwarte labrador van 9 jaar vult de dagen met slapen.

Behalve als ze ook water ziet, dan lijkt ze ineens weer een jonge hond :rolleyes:

Zou ik met de hamer hebben gedaan ... Althans wel bij onze zumo's ... Die krijgen allebei waarschijnlijk enkele reis het kanaal in
  • Author
Zou ik met de hamer hebben gedaan ... Althans wel bij onze zumo's ... Die krijgen allebei waarschijnlijk enkele reis het kanaal in

Zouden ze geen project kunnen zijn voor 'dr. Rex'? Of is het een test om te zien of ze echt IPX7 waterdicht zijn?:)

• Author

Patiënt ligt in een goed hospitaal, and I'm very patient.:)

Succes moet je niet haasten, dat moet je tijd geven en Rex heeft nu eenmaal een druk leven met zijn werk, het forum, MKT-klussen, distributieriemprojecten, zijn nieuwe brommert, revisieproject aan de brommer van zijn nichtje etc. Hij schijnt zelfs een relatie te hebben. Vraag me zelfs af of hij ooit slaapt.

Al met al: druk baasje.:)

Straks is ie vader........