Jump to content

onzichtbare handschoen rath's pr88

Hai,

ik ga voor mijzelf rath's pr88 bestellen.

Ikzelf vind het wereldspul. Even je handen insmeren met die zooi als je gaat klussen en als je klaar bent met klussen, of dat nu met je motor is of met verven is, je handen zijn dan zo schoon. Ikzelf gebruik die heerlijk zeep van de Action, met soort van zand erdoorheen. Klaarrrrrr..

http://www.pr88.nl/nl/huidbescherming/pr88.html

Waar ik ga ze bestellen, legt eraan hoeveel mensen ze willen hebben.

In Nederland verkopen ze bij de goedkoopste die ik kan vinden, de 1 liter potten voor 9.90.

Verzendkosten hangen af van de hoeveelheid die er besteld moet worden. Als er 10 mensen bestellen, komen er geen verzendkosten bij. Deze firma verstuurt ze gratis bij een bestelling van 99 euro of meer.

( http://www.gerstaecker.nl/shop/producten/penselen/penselen-onderhoud/penselenreiniger/raths-pr-88-handbescherming-online-kopen-34780a )

Wil je meedoen, reageer dan even in dit topic.

LET WEL: Ik bestel alleen.

Ik ga niet het land ermee doorrijden om te zorgen dat ze op het juiste adres komen. Het is zaak om zelf pro actief te worden, om de potten in handen te geven. Via de PKD of zelf langs komen bij mij in Alphen aan den Rijn.

Mocht ik bv naar het zuiden rijden, wil ik echt wel potten meenemen naar diegene als ik er toch langs komen.

Laat me weten of je mee wilt doen.

Over een week wil ik bestellen.

Groet

Dennis

Featured Replies

Sorry Dennis..

Ik bestel nu even niet... Ik heb een tube van mijn werk meegekregen.

Dat gebruiken de ijzerwerkers bij ons...

Wereldspul..

Dus deze keer doet Ome Noot niet mee

Www.pr88.nl wat een waardeloze site is dat zeg, geen prijzen, winkelwagen activeren wil niet. Zouden ze het gek vinden dat ze via de site geen bestellingen binnen krijgen.

Lijkt me wereldspul, zo gaan ze dat niet aan de man brengen.

Een verschil met de 2e site in Dennis z'n post.

een syte zonder 1 enkele prijs ??? ik heb zelfs een bestelling gedaan en tot op het laatste moment weet niemand wat het eigenlijk kost ?????
  • Author

Ik bestel ze vanaf ebay denkelijk. Kijk daar even wat de goedkoopste is.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• 3 years later...

Ik geloof er niet in.

Handen insmeren, dan sleutelen aan motor, daarmee olie en vloeistoffen aanraken.

Na afloop afspoelen met water.

Iets in me zegt dat hier iets niet klopt.

@Manus, volgende x bij mij thuis testen , werkt ongelooflijk goed en je merkt niet dat je het op hebt. wel het juiste merk kopen ! want ik heb verschillende andere gehad die helemaal niet werken

Edited by Timbo

We reageren op een topic gestart in 2014, we noemen 2 of meer verschillende producten en reageren daar op, zonder het product te noemen. Wie bedoelt nu wat???? :questionmarks::Questionmarks::questionmarks:
  • Author

PR88 onlangs gebruikt met het verwisselen van een complete motor van een auto. Daarna de handjes onder heet water en de handjes waren schoon. Heerlijk.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk