Jump to content

Genaaid..... Oeh wat lekker

• Replies 55
  • Views 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Henk alvast veel plezier in september.
  • Author
Henk is inderdaad behoorlijk lang echt stil geweest.... Bijna hart van Nederland gebeld .... Hahahaha
Bij deze, vanuit een zonnig Bunnik, wil ik onze Panman1100 Henk van harte welkom heten in dit topic dat is gestart nav de dag die hij vandaag beleeft heeft. Henk is net vertrokken naar huis en we hebben Henk stil gekregen met wat mooie tranen van ontroering. Foto's gaan nog komen. Een mooie dag geweest. Nogmaals dank aan iedereen die dit mogelijk gemaakt heeft. Henk van harte het is je gegund man!

Op een mooie zonnige dag, met een geslaagde missie ;)

http://imageshack.com/a/img30/4168/36c2.jpg

http://imageshack.com/a/img42/8315/nay2.jpg

http://imageshack.com/a/img23/5909/wtnt.jpg

http://imageshack.com/a/img36/7260/3bqb.jpg

http://imageshack.com/a/img600/381/mz2q.jpg

• Moderators

Vandaag 8 maart mocht ik voor Restyle een pak ophalen in Bunnik.

Umad de eigenaar van Restyle kon zelf niet en had mij gevraagd of ik om 15.00 uur het pak kon ophalen.

Het was heerlijk weer en genoot van het ritje naar Bunnik.

De Dorpsstraat was zo gevonden , alleen nog even kijken waar nummer 7 was .

Zie ik bij het oude gemeentehuis een stel motorrijders staan ,

Vlak bij nummer 7 dacht ik , hé daar staan er een paar van het forum , zeker een rit maken in deze mooie omgeving,

en nog niks in de gaten.....zet mijn motor bij nummer 7 voor de deur , komt Jeroen naar mij toe en vraagt : wat kom jij doen.

ik zeg even iets ophalen voor Restyle en naar zijn zaak brengen......Nou mooi niet , dat klusje ging niet door.

Totaal verbaasd kijk ik eens goed wie er allemaal staan ........mijn motor werd op slot gezet en moest mee met deze groep mensen.

Wat was hier aan de hand ....wat gaat er hier allemaal gebeuren..... ik snapte er totaal niets van en werd meegenomen

naar het terras van " het wapen van Bunnik"

Daar werd iedereen voorzien van een drankje en de opperstalmeester Jeroen legde uit waarom ik daar in Bunnik moest zijn.

Ik zat daar met een brok in mijn keel alles aan te horen en liet het over mij heen komen.....

voor het eerst was ik stil , zo erg zelfs dat ze de krant wouden bellen (panman 1100 zwijgt) groot nieuws.

Behalve de reischeck kreeg ik ook een heel mooie aparte lantaarn met prachtige gravures erin.....

Mensen jullie hebben mij , met deze prachtige kado`s een geweldige kik gegeven .

Ik weet het nu niet zo goed onder woorden te brengen ,

maar echt enorm bedankt !!!

En wil een ieder die hier aan meegewerkt hebben bedanken .

Goh , wat hebben jullie mij erin geluisd , ik heb totaal niets in gaten gehad dat er iets met mij te gebeuren stond.

Prachtig dit alles.

Niet oppassen op de Koikarpers of de poezen , niks motorreparatie in Nieuwegein .

Fantastisch dat jullie dit voor mij doen.

Ik ga zeker met de mensen van het forum daar in Duitsland genieten en zal de nodige foto`s en reisverslagen met jullie delen.

Nogmaals Bedankt !!!

Groeten van een nog steeds verbaasde en stilgevallen Panman1100

Henk

Haha Henk, fijn dat het zo "binnengekomen" is bij je............dat was ook de bedoeling.

Geniet ervan, het is je door vele mensen gegund!

Groetjes,

Anke;)

:)
[ATTACH]1140[/ATTACH][ATTACH]1143[/ATTACH][ATTACH]1145[/ATTACH][ATTACH]1146[/ATTACH][ATTACH]1147[/ATTACH][ATTACH]1148[/ATTACH][ATTACH]1149[/ATTACH][ATTACH]1150[/ATTACH][ATTACH]1151[/ATTACH][ATTACH]1152[/ATTACH]
[ATTACH]1153[/ATTACH][ATTACH]1154[/ATTACH][ATTACH]1155[/ATTACH][ATTACH]1156[/ATTACH][ATTACH]1157[/ATTACH][ATTACH]1158[/ATTACH][ATTACH]1159[/ATTACH][ATTACH]1160[/ATTACH][ATTACH]1161[/ATTACH][ATTACH]1162[/ATTACH]
[ATTACH]1163[/ATTACH][ATTACH]1164[/ATTACH][ATTACH]1165[/ATTACH][ATTACH]1166[/ATTACH][ATTACH]1167[/ATTACH][ATTACH]1168[/ATTACH][ATTACH]1169[/ATTACH][ATTACH]1170[/ATTACH][ATTACH]1171[/ATTACH][ATTACH]1172[/ATTACH]
[ATTACH]1173[/ATTACH][ATTACH]1174[/ATTACH][ATTACH]1175[/ATTACH][ATTACH]1176[/ATTACH][ATTACH]1177[/ATTACH][ATTACH]1178[/ATTACH][ATTACH]1179[/ATTACH][ATTACH]1180[/ATTACH][ATTACH]1181[/ATTACH][ATTACH]1182[/ATTACH]
[ATTACH]1183[/ATTACH][ATTACH]1184[/ATTACH][ATTACH]1185[/ATTACH][ATTACH]1186[/ATTACH][ATTACH]1187[/ATTACH][ATTACH]1188[/ATTACH][ATTACH]1189[/ATTACH][ATTACH]1190[/ATTACH][ATTACH]1191[/ATTACH][ATTACH]1192[/ATTACH]
[ATTACH]1193[/ATTACH][ATTACH]1194[/ATTACH][ATTACH]1195[/ATTACH][ATTACH]1196[/ATTACH][ATTACH]1197[/ATTACH][ATTACH]1198[/ATTACH][ATTACH]1199[/ATTACH][ATTACH]1200[/ATTACH][ATTACH]1201[/ATTACH][ATTACH]1202[/ATTACH]