Jump to content

Featured Replies

Goed stuk zeg! Deed Honda dat nou nog maar eens dan kwamen ze niet met zo'n vreemde CTX 1300.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Thunderstreak, misschien begrijp ik je verkeerd,

maar ik vind het toch wel tijd voor een nieuw ontwikkelde Pan European.

Met bijvoorbeeld standaard een gearindicator, een rijstijl mapping en zonder speed-wobbel. :cool:

Natuurlijk, dat is ook zo :cool:

Maar stel dat Honda met een waardige opvolger komt.

Dan wordt er toch minder voor de modernere motoren van Yamaha en BMW gekozen :rolleyes:

Waarom zou er ook een nieuwe moeten komen,,, Snap heel die hetse daarrond niet zo? Zijn we motorrijders of verzamelaars, soms lijkt het wel dat het lijstje van afgereden motorfietsen zo groot mogelijk moet zijn. De PAN is goed, doet zijn werk, en is na 200.000 nog lang niet versleten, waarom dan een nieuwe willen kopen?

Mijne PAN is 22 jaar ondertussen en doet het nog steeds prima, oogt eigenlijk nog erg modern, en draait als een klokje, kan je aanvoelen dat ik het niet kan begrijpen waarom sommigen onder ons zo zitten hameren op een nieuw model. Iets beter dan wat we hebben gaan ze zeker niet maken hoor...

Gibbel ik ben het volledig met je eens super fiets ook al is hij/zij zoals die van mij uit 1996, ze doen meer dan uitstekend hun werk, daarnaast hebben wij ook een vt1100 uit 1989 staan, en ook deze doet zn werk meer als uitstekend, en ziet er ook nog top uit, dus waarom nieuw?......

Verzonden vanof mien eifeun

met behulp van Tapatalk

Leuk stukje inderdaad. Ik wist niet dat de Pan zo 'Duits' is ;-)

Is de discussie Pan/BMW weer wat makkelijker de kop in te drukken...