Jump to content

Na 21 jaar neem ik afscheid van mijn blauwe ST1100.

Zon, regen, schitterende routes heb ik met haar gedeeld. Nooit heeft ze mij in de steek gelaten.

Honda heeft een ongelofelijke goede toermotor gebouwd.

Ik blijf wel bij de kleur blauw, alleen wordt het dan een FJR 1300. Phantom blue een van de laatste want ook deze toermotor wordt niet meer gebouwd.

Voor de serieuze toerrijder die dan ook.altijd een duo passagier heeft is behalve BMW weinig goeds te krijgen.

Deze FJR met electronische vering en rijmodi en

maar 20.000 km was dan ook take it now and ride. Alleen nu dan maar meteen incl blauworigineel topkoffer

Dank voor jullie advies en raadgevingen, en veel plezier met jullie Pans.

Met groet,

Jan STarduST

IMG-20210820-WA0002.thumb.jpg.dbf91d67ff8a20241d46a398fb4ccf8c.jpg

20210820_123320.thumb.jpg.da46b7ab628e38c313b5d353fa687dae.jpg

Featured Replies

• Author

@JanDK machtig mooie machine, hij past bij jou tot aan de veters in je schoenen !! Yahoo:

Dank je wel Henk...inderdaad, ik heb iets met blauw. Deze FJR in die kleur maakte het afscheid iets dragelijker, wilde de pan ook houden maar 3 autos is al teveel.

Hele mooie machine Jan.

Veel veilige kilometers toegewenst met je FJR.

Inderdaad is de Yamaha één der laatsten der Mohikanen, wat zware toerfietsen betreft.

• Author

Das een knappe fiets zeg is ie gewrapped?

Nee is standaard af fabriek...mat blauw en hoogglans zwart.

Er zouden maar zeer weinig in deze kleurstelling rond rijden.

• Author

Mooie fiets Jan,daar kun je met z'n twee mooie ritje's mee maken

Doorslaggevend was de electronisch geregelde vering van voor en achter...goed voor 2 personen en bagage...en als ik dan eens alleen ben kan die per knopdruk naar standaard of zelfs soft

Eerlijk gezegd vind ik dat het merk met de 3 stemvorken met de FJR een stuk mooier model hebben neergezet dan de Honda club.

En deze uitvoering :clap:

Heel erg mooi, heel veel plezier gewenst met veel zorgeloze kilometers!

Mooi Jan.

Een clublid bij ons heeft ook zo'n bolide maar in een andere kleur.

Ik vind ze machtig en hij ook.

Hiervoor heeft hij even een zwarte Pan 1300 gehad maar kon er niet aan wennen , het hoge gewicht .

Veel plezier ermee.