Jump to content
Ik heb de koffertassen van Marc pan mogen kopen, waar ik blij mee ben! Gaat er wellicht iemand vanuit Noordoost Nederland zaterdag naar de gezellige dag in Sprundel, die voor mij deze tassen van Marc kan overnemen en ze een slinger kan geven richting Nieuweroord? Ik verneem het graag.

Featured Replies

Als het geen haast heeft kan ik ze meenemen, maar dan wordt het afleveren in de 2e helft van september.

Ik heb niet eerder vakantie.

Nieuweroord als, bij Hoogeveen?

Ik ben er morgen niet bij, maar ik zag in dat topic dat iemand ze mee kon nemen naar Oosterwolde. Daar zou ik ze komende week op kunnen pikken en aanstaande vrijdag bij je thuis af kunnen leveren, dan moet ik in Hoogeveen zijn namelijk.

Of, met medewerking van de overige personen in de keten uiteraard, worden ze in Sprundel achtergelaten, waar ik ze maandag op pik, waarna ik ze vrijdag bij je aflever. Of varianten op bovenstaande. Ik moet maandag naar Zeeland, vrijdag naar Hoogeveen, zit zelf vlak bij Drachten.I vast wel wat leuks mee te bedenken, als je het tenminste geen probleem vind te vertrouwen op iemand die nog maar zo kort lid is (en ik kan niet garanderen dat ik ze op de motor kom halen/brengen, het kan ook met de auto zijn..... iets met afhankelijk hoeveel spul ik verder mee moet slepen).

• Author

@Sigrid, hier word ik bijna week van! Wat een vriendelijkheid!

FreekW neemt ze mee vanuit Sprundel en komt volgende week vrijdagavond in Oosterwolde, waar ik met hem afgesproken heb. Dus goed geregeld en dat laat ik zo.

Inderdaad, Nieuweroord als bij Hoogeveen! :)

Je zou ook kunnen zeggen dat Hoogeveen bij Nieuweroord ligt! ;)

Niet té week worden hoor raaipan, je hebt je spieren nodig om op je Pan te kunnen rijden ;)

Ik zag alleen een overeenkomst in geografie en tijd, dus als ik dan kan helpen: kleine moeite, groot plezier!

Fijn dat het geregeld is, mocht er toch nog iets nodig zijn hoor ik het wel. En Hoogeveen ligt bij Nieuweroord vanaf nu, ik heb weer wat geografische kennis opgedaan vandaag Yahoo:

Maar, euhm, waar staat PKD voor? Pan koeriers dienst?

Lees dat 't al geregeld is, maar mocht het nodig zijn: ik ga vandaag naar Sprundel en kan ze eventueel ook meenemen. Ga aansluitend een week op vakantie, dus zouden ze op 6 september in Dalen kunnen zijn.

Edited by RRR

• Author

Vanavond naar Oosterwolde gereden en daar de tassen ontvangen van [uSER=3268]@freekw[/uSER]. De PKD heeft weer voortreffelijk gewerkt. De tassen zijn erg mooi en van een zeer goede kwaliteit.

@marc pan en freekw, beiden erg bedankt!

tas1.jpg.7e2be958d985481c0a8ea92d0951d7f7.jpg

tas2.jpg.8cac119304366d10720342fe1887560f.jpg