Jump to content

Het slotje van de buddy wil niet open. Hoe nu?

Ik zit met het volgende probleem en dat is dat de buddy niet van de motor gehaald kan worden omdat het mechaniekje dat onder buddy zit niet wil openen.

Hoe kan ik daar nu bij komen zonder de buddy te slopen of een gat te maken onderin de kunststof dat boven het achterwiel zit.

Dit is een serieus probleem. hellup!

Featured Replies

Zo los je dit op. Grrrrrrrr

http://i118.photobucket.com/albums/o85/fieldhouses/motor/0a9c5897-dc91-468e-9ba5-bec9ff0e411f_zps13a909b2.jpg

http://i118.photobucket.com/albums/o85/fieldhouses/motor/de3820eab4d2164393d90bf491166f1f_zpsd10b3ffc.jpg

probleem opgelost

Tja,.kennelijk moest ik het in m'n eentje oplossen Oscar.

Dankje Anke, daar stond ik dan. Wilde ik de buddy er af hebben lukte dat niet en dan ga je steeds een stapje verder, waar je eigenlijk niet aan wilt beginnen omdat je niet weet waar het zal eindigen. En soms ligt de oplossing voor de hand. Nou hier dus niet voor, anders dan de hele kont los te maken is er geen makkelijke oplossing.

Nope, met de sleutel kon ik heen en weer draaien wat ik wilde.

Ik weet wel wat ik fout heb gedaan en dat is bij het terug plaatsen van het sluitingsmechanisme, ben ik vergeten de buitenmantel van de trekkabel te borgen in een U-haakje wat aan de onderzijde zit van de brug waar het sluitingsmechanisme aan vast zit. [Ook ben ik vergeten om eerst de werking te controleren (ik werd afgeleid) alvorens de buddy te plaatsen]

Okay, volgen jullie het nog? Dat borgingshaakje zie je niet vanaf de bovenkant of vanaf de zijkant. Je kunt het eigenlijk alleen maar voelen.

De trekkkabel heeft een precieze lengte mee gekregen maar is eigenlijk 1 cm te kort. Je vloekt de wereld bij elkaar bij het terug plaatsen. Het wil niet passen. Totdat je het uiteinde van de kabel in een hoek van 90 graden buigt....tatadaah hij past.

Paniekzaaier!:mrgreen:

Dat was een dikke GVD! ..en daarna hopen op een wat easier wayout. Maar die hadden jullie niet (valt me wel een beetje tegen. Maar wel nagnag en geen oplossingen aanbieden).

*snif*

Jup ben maagd.......

.

.

.

.

.

.

geboren in september

Ja ik. Dus........?.?