Jump to content

Van deze durf ik wel te geloven dat hij zo weinig km's heeft gelopen.

Featured Replies

Zou je er al belangstelling voor hebben, moet 'ie ook nog een keer van Ierland naar Nederland. Dus transportkosten, invoerrechten, BTW en BPM. Telt aardig op, maar dan heb je ook wat.
  • Author

Hahahaha eerst kijken naar het geld verhaal en dan pas naar de schoonheid van deze Pan.

Maar ik snap het wel, daar niet van.

Ik zou de fiets, als ik hem kocht niet (willen) kopen om te rijden, maar om te verzamelen, want in de toestand waarin hij verkeert is hij museum waardig.

Dat er nog zulke prachtige exemplaren van de Pan bestaan doet mij deugt als hobby verzamelaar.

Iemand heeft véél moeite gedaan om deze fiets in deze toestand te houden en dat valt te prijzen.

De Prijs hoog?! tja .. voor wie diepe zakken heeft en een grote liefde voor de Pan?! Twee keer knipperen en verkocht?

Dus als de fiets inderdaad zo weinig gelopen heeft, maar wel goed is onderhouden, incl. alle informatie over onderhoud en eigendom, is het zeker wel een mooie fiets (zoals de verkoper zelf ook zegt) om op te nemen in een privé collectie, voor het geld zeker.

_86.jpg.280532e21228a4ea1a7b3d0f902d9a57.jpg

16duizend km en dan zulke verweerde voorvork poten, en de rest glimt? Nuh ... geloof er geen zak van.

Haal de onderkuip er eens vanaf vrind ... ;)

Edited by Tiesemans

[HEADING=3]@Tiesemans[/HEADING]

En daarom ga kijken en kruip er onder. foto s kun bewerken, en die pootjes maak zo zwart ;)

[HEADING=3]@Timbo[/HEADING]

ja dat klopt

Honda ST1100 Pan European (foto 1 t/m12)

Bwj 1999 met slechts 16000Km op de teller!!!!

prijs E 3950,-

en ST1100 ABS/TCS bwj 1997 (foto 13 t/m 24)

Km stand 50270

prijs E 2995.-

Edited by Freddy S

gelukkig valt ierland gewoon onder de eu dus van alle die negativiteit zoals vervoer, btw bpm... niets van dat alles

voor ca 200 euri staat die fiets hier voor nog eens 100 euri heb je een kenteken

sommige zien graag ijsbergen

sinds gisteren heb ik ook weer een import model in de werkplaats

we kunnen op korte termijn iemand weer heel blij maken

• Moderators

gelukkig valt ierland gewoon onder de eu dus van alle die negativiteit zoals vervoer, btw bpm... niets van dat alles

@waffie

Verkoper zit in Noord-Ierland ,

In de plaats Cullybackey , Cullybackey is een plaats in het Noord-Ierse County Antrim ongeveer 5 km noordwestelijk van Ballymena.

[HEADING=1]Per 1 januari 2021 is de overgangsperiode voor het Verenigd Koninkrijk geëindigd en wordt vanaf dat moment behandeld als een niet-EU-land. Dit geldt ook voor wat betreft douane en btw. Noord-Ierland is onderdeel van het Verenigd Koninkrijk, maar voor Noord-Ierland geldt een bijzondere positie. Voor goederentransacties geldt dat Noord-Ierland onderdeel blijft van het EU-btw-stelsel om een harde grens tussen Ierland en Noord-Ierland te voorkomen.[/HEADING]

bedankt panman

dat van noord Irland werd eerder niet genoemd enkel Irland.

maar uit eigen ervaring ( we hebben er familie wonen)

het valt best wel mee, tav de kosten