Jump to content

Hoi allemaal, ik ben even een weekendje naar Winterspelt geweest om de 1000bochten route rijden.

Helaas was ons hotel Haus Hubertus baggervol zo druk dat het personeel het niet meer aankon.

Ook stadjes als Clervaux waren zo druk niet leuk meer. Ja wat wil je ook in het hoogseizoen.......

Het weer was prachtig. Maar van de 1000 bochten heb ik er maar 40 of zo gereden want bij het benzinestation in Luxemburg rechts net over de grens raakte mijn Zumo660 helemaal van slag en ik kreeg de route niet meer goed (herberekenen stond uit). Toen maar op goed geluk rond gaan rijden en dat ging ook wel.

Wel weer de smaak te pakken.

Naseizoen is toch beter. Dus een maandje of zo wachten. En de Pan 1300 reed weer als vanouds....!

Featured Replies

Freeway,was dat een route gemaakt vanuit een track in de 660.Dan heb je maar twee punt eind en begin.

Om de route dan opnieuw te starten moet je op de route staan en dan de keuze naar eind kiezen.

• Author

Nog last gehad van de wateroverlast op de wegen?

Manus ik heb nergens last van gehad maar enorme schade gezien onder andere Vianden zag er indrukwekkend griezelig uit, weggeslagen kades etc......

• Author

Piet, inderdaad was het een route track vanuit mijn 660. Ik heb hem aangezet vanaf het hotel ("navigeer naar het startpunt van de route")

maar dat was iets te voorbarig....

Dus als ik het goed begrijp moet ik bij het startpunt van de route de Zumo660 opnieuw de route kiezen naar het eindpunt.

Het vreemde was dat ik de paarse lijn (de route zelf) ook niet kon vinden bij het uitzoomen. Toch maar voor een nieuwe navi gaan kijken...... ?

Ga dan voor een XT.

Kan je track en route gelijktijdig in beeld brengen.

De beste gps tot nog toe.

(ik heb geen aandelen maar alleen reuze enthousiast)

Freeway,als je niet op het begin punt van de route staat en je start de route (track) dan kies je begin punt.

Daar aangekomen dan de route starten naar het eerst volgende punt in dit geval eindpunt.