Jump to content

Hallo allemaal,

Ik weet niet waarom er bij mijn profiel "Motorrijles" staat...maar dit terzijde :-)

Ik ben onervaren knutselaar (met 2 rechterhanden en gezond boerenverstand) en heb SW-Motech stuurverhogers gekocht voor 22mm stuur om stuur 5 cm te verhogen : heel fijn...

Ik zie nu wel dat voorremleiding en koppelingsleiding / gaskabel verlengd moeten worden.

Weet 1 van jullie misschien wat de juiste (lengte) leidingen / kabel zijn die ik hiervoor moet gebruiken?

De remleiding is er een die bij het voorwiel gesplitst wordt naar de twee remklauwen, zie foto's (1ste = van voorzijde motor gezien aan rechterkant, 2e van linkerkant.)

Moet dit in zijn geheel (dus inclusief vertakking naar andere remklauw) vervangen worden?

20210813_164315.thumb.jpg.7c1041ff7242bb0c45c3e340ae7d41ab.jpg 20210813_164329.thumb.jpg.7d9388c6e16fadb1d29f9233d2f15053.jpg

Leidingen zal ik ook opnieuw moeten vullen; ik neem aan dat dit een kwestie is van aansluiten, vanuit reservoir vol laten lopen en doorpompen tot lucht er uit is of zitten hier nog addertjes onder gras?

Alvast dank voor jullie reacties.

Featured Replies

Gerrit, er staat "Motorrijles" bij je naam, omdat je nog niet of nauwelijks iets op het forum gepost hebt.

Naarmate je meer actief bent op het forum, zal je zien, dat er bij je naam "1e versnelling", "2e vrsnelling", enz komt te staan.

Het geeft dus aan, hoe actief je bent op dit forum.

Hopelijk is het duidelijk.

Voor je probleem met je stuur, zullen er hier zeker de nodige tips volgen v.d. experts.

Groeten van Ton(yPan)

@Gerrit58 er zullen best een paar reactie meer komen van het forum

Rijles slaat alleen op het feit, pas op het forum

hoe meer je like vraagt en reageer veranderd dit

heeft dus niets met je rijstijl te maken

alhoewel we misschien met een boog om je heen moeten rijden ?

succes en plezier op en met het forum

:biker:

• Author

Hoi,

Dank tot zover voor reacties. Leidingen achter voorpoten laten lopen is denk ik niet haalbaar....

Qua rijstijl en in een boog om me heen rijden: niks fijner dan een lege weg voor me, haha...dus met boog om me heen rijden mag ;)