Jump to content

Hey allemaal,

Enkele jaren geleden ben ik hier lid geworden toen ik een ST1100 gekocht had:

https://st1100-1300.eu/threads/4626

Ergens in 2018 is de motor hobby op een laag pitje komen te staan. En in maart 2020 heb ik zelfs die ST1100 verkocht. Ik heb toen mijn huis en alles wat ik had verkocht. Baan opgezegd. En ben door Europa gaan reizen (oorspronkelijke plan was Australië, maar dat is niet doorgegaan door Corona).

Lang verhaal kort: eind 2020 kwam ik weer terug en wilde ik weer gaan rijden. Ik heb toen een Varadero gekocht. Ik wilde eens wat anders proberen. Een 2 cilinder, bijna net zo zwaar.

Ik ben er in juli dit jaar 2,5 week mee wezen touren door Frankrijk.

Het is niet mijn ding.

Dus, Varadero weg en afgelopen zondag een prachtige ST1300 kunnen kopen.

Morgen bij @panman1100 langs om gezellig en vakkundig de remmen te doen. En over een paar weken zijn de voorvork keerringen aan de beurt bij @webster.

Verder kijk ik met smart uit naar de komende TDT. Dat was altijd bere gezellig!

En in september ga ik met mijn broer en zijn ST1100 touren. Waar heen precies weten we nog niet. Maar er moet wel eerst even naar zijn motor gekeken worden (zie nieuw topic in MKT)

Ik kijk er naar uit velen van jullie te ontmoeten. Als er mensen min of meer in de buurt van Dordrecht wonen en lekkere thee of koffie hebben, lijkt het mij leuk om eens langs te komen. Altijd gezellig, motorrijders onder elkaar.

Groetjes,

Paul

20210811_195433.jpg.34a4dcde7a96ef987e58d7b252443c1a.jpg

20210811_195447.thumb.jpg.2344c67db4f4cd055f5fc684f455b2f1.jpg

Featured Replies

Dag Paul, ja zonder motor “loopt” er niets.

Hoi Ome Paul,

Ik hoop niet dat je alle extra's die je hebt kunnen vinden op mijn fiets afgelopen woensdag nog moet gaan realiseren op de motor van je broer voor jullie toertje in september, dan kon het nog wel eens heel kort dag worden :)

Koffie adresje in Eindhoven bij Dordrecht, altijd goed :vroem: