Ben je van plan om niet alleen te gaan Touren maar..... je vrouw, vriend, vriendin, zoon, dochter, de buurvrouw/man etc willen of kunnen niet mee. Dan maar alleen, ook geen probleem doen we vaker.
Maar misschien overkomt jou dat op het zelfde moment en is het leed te delen.
Geef aan dat je gaat touren op een voorgenomen datum en tijd. Vertel welke route je gaat rijden en het vertrekpunt.
Zij die willen aansluiten reageren.
Kan je niet reageer dan niet, zo blijft er overzicht.
In mijn geval gaat de vrouw niet mee dus laat ik aftrappen:
Dik
Blauwe ST1300
Vrijdag 13 Augustus 2021, 09:30 uur
Enkhuizen - Friese meren route
Vertrekpunt: Markewaarddijk, P plaats in de bocht, begin dijk Lelystad- Enkhuizen (zie route) Route in de bijlage.
"Gezwaaid naar", krijgt een Topic concurrent: "Getoerd met"
Ben benieuwd of dit opvolging gaat krijgen en wellicht tot vrijdag.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Heb jij dat ook weleens?
Ben je van plan om niet alleen te gaan Touren maar..... je vrouw, vriend, vriendin, zoon, dochter, de buurvrouw/man etc willen of kunnen niet mee. Dan maar alleen, ook geen probleem doen we vaker.
Maar misschien overkomt jou dat op het zelfde moment en is het leed te delen.
Geef aan dat je gaat touren op een voorgenomen datum en tijd. Vertel welke route je gaat rijden en het vertrekpunt.
Zij die willen aansluiten reageren.
Kan je niet reageer dan niet, zo blijft er overzicht.
In mijn geval gaat de vrouw niet mee dus laat ik aftrappen:
Dik
Blauwe ST1300
Vrijdag 13 Augustus 2021, 09:30 uur
Enkhuizen - Friese meren route
Vertrekpunt: Markewaarddijk, P plaats in de bocht, begin dijk Lelystad- Enkhuizen (zie route) Route in de bijlage.
"Gezwaaid naar", krijgt een Topic concurrent: "Getoerd met"
Ben benieuwd of dit opvolging gaat krijgen en wellicht tot vrijdag.
Enkhuizen_naar_De_Friese_Meren.gpx
Edited by Dik ST1300