Jump to content

Heb jij dat ook weleens?

Ben je van plan om niet alleen te gaan Touren maar..... je vrouw, vriend, vriendin, zoon, dochter, de buurvrouw/man etc willen of kunnen niet mee. Dan maar alleen, ook geen probleem doen we vaker.

Maar misschien overkomt jou dat op het zelfde moment en is het leed te delen.

Geef aan dat je gaat touren op een voorgenomen datum en tijd. Vertel welke route je gaat rijden en het vertrekpunt.

Zij die willen aansluiten reageren.

Kan je niet reageer dan niet, zo blijft er overzicht.

In mijn geval gaat de vrouw niet mee dus laat ik aftrappen:

Dik

Blauwe ST1300

Vrijdag 13 Augustus 2021, 09:30 uur

Enkhuizen - Friese meren route

Vertrekpunt: Markewaarddijk, P plaats in de bocht, begin dijk Lelystad- Enkhuizen (zie route) Route in de bijlage.

"Gezwaaid naar", krijgt een Topic concurrent: "Getoerd met"

Ben benieuwd of dit opvolging gaat krijgen en wellicht tot vrijdag.

Enkhuizen_naar_De_Friese_Meren.gpx

Edited by Dik ST1300

Featured Replies

• Author

Beste allen

Dank voor alle berichten. Wellicht is mijn verhaaltje niet helemaal duidelijk genoeg geweest maar reageer alleen als je wilt aansluiten. Daarentegen waardeer ik zeker de reacties!

De oproep om evt een gezamenlijke tocht te maken heeft niet te intentie om alleen mijn tour te verkondigen. Het is leuk als je zelf evt jouw tour aankondigt

en je wilt daar aansluiting bij.

Wellicht dat een moderator dit topic even wat kan opschonen zodat er overzicht blijft.