Hoi allemaal, ik heb een pan 1300 van 2004 met 94.000km. Ik heb de motor 2 jaar en heb van in het begin problemen met de elektronica. Regelmatig gaat de motor in storing. Dan blijven mijn richtingsaanwijzers en de lampjes van abs en motor branden ook als ik het contact af zet. Om dit voorlopig op te lossen moet ik dan mijn licht afzetten mijn batterij even loskoppelen (reset) en ik kan weer rijden weliswaar zonder licht, claxon, richtingsaanwijzers, schermbediening. Dus mijn motor heeft dan geen probleem zolang ik niet aan de bediening kom op het stuur. Van het moment dat ik aan één van deze knoppen kom valt hij weer in storing. Ben al een paar keer naar een hersteller geweest en die heeft al een paar keer draadjes gevonden die los waren. Laatste keer heeft hij een massakabel van de batterij naar het massapunt gelegd. Maar blijkbaar is dat het ook niet. Ik ben ook al bij een andere hersteller geweest en die zij mij dat mijn abs box stuk is. Ik weet het niet meer. Is er iemand die ook al zoiets gelijkaardigs aan de hand heeft gehad? Als dit zo blijft duren moet ik op zoek naar een andere motor.