Tot mijn grote verdriet moet ik helaas afscheid nemen van mijn trouwe groene ST1100 CBS ABS TCS.
Ik wilde nog graag de 100.000 km aantikken maar dat is er mede door de COVID uitbraak net niet van gekomen. Ik wordt dit jaar 71 en vanwege mijn toch wel verminderde evenwichtgevoel lijkt het mij verstandiger om mezelf en mede weggebruikers niet onnodig in gevaar te brengen.
Eigenlijk wil ik de motor compleet met uitrusting in één koop wegdoen.
Km stand: 99373 echte km’s. Bouwjaar 1997
Helaas de laatste 2,5 jaar nog slechts minder dan 400 km kunnen rijden. Wat is er in die periode gedaan:
Groot onderhoud uitgevoerd door de onvolprezen Dennis, daarbij:
De remklauwen uit elkaar gehaald en gereinigd en nieuwe remblokken geplaatst.
Koppeling hoofdcilinder revisie.
Rem, cardan en koppeling olie vervangen.
Motorolie en alle filters vervangen.
Voorvork uit elkaar en gereinigd, olie vervangen.
Cardan, meenemer enz. (in uitstekende staat) gereinigd en weer voorzien van het juiste vet.
Carburateurs afgesteld.
Tijdens de riemwisseldag is daarna de distributieriem vervangen en de waterpomp plus koelvloeistof.
Rondom alle lampen vervangen door ledverlichting en R.A.W. led indicatoren op spiegelkap geplaatst. Heldere knipperglaasjes in spiegelkappen.
Verder voorzien van een nieuw zadel van Top Selerie (3 keer op gereden)
RVS bochtenset en collector met nieuwe dempers van Marving met E-keur!
Topkoffer van GIVI met werkend derde remlicht.
Zo goed als nieuwe Batlax T30 banden voor en achter met minder dan 400 km.
Vorig jaar nieuwe accu.
Uirusting:
Prachtig en veilig doorwaaipak van REV’it met uitneembare vochtwerende binnenvoering plus zomerhandschoen van REV’it (XL) totaalwaarde € 650,- Jas XXL (geel) en broek XL lang (zwart). Ik ben 1.88 mtr, 100 kg. Pasvorm is strak dus wappert niet. Broek en jas zijn opgewaardeerd met hoogwaardige protectoren! Pas drie keer gedragen.
Witte Nolan N100-5 systeemhelm maat L en goedgekeurd als jet en integraalhelm t.w.v. € 350,- 2 jaar oud
ook slechts drie keer gedragen. De helm is daarnaast nog voorzien van up-to-date Cardo Bold intercom incl. speakers en microfoon. De Cardo kan buiten op de helm geklikt worden.
Z.g.a.n. Daytona motorlaarzen mt. 46
Tot slot een up-to-date TomTom 550 die je boven het dashboard kan klikken met vaste stroomaansluiting.
Is de motor als nieuw? Nee, er zijn wel wat littekentjes (geen vitale) die bij de leeftijd horen. En poetsen mag je zelf doen.
Een redelijk bod op de hele set wordt gewaardeerd, hoef niet de hoofdprijs maar geen onzin biedingen a.u.b. Staat in Rijsbergen (NB)
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Tot mijn grote verdriet moet ik helaas afscheid nemen van mijn trouwe groene ST1100 CBS ABS TCS.
Ik wilde nog graag de 100.000 km aantikken maar dat is er mede door de COVID uitbraak net niet van gekomen. Ik wordt dit jaar 71 en vanwege mijn toch wel verminderde evenwichtgevoel lijkt het mij verstandiger om mezelf en mede weggebruikers niet onnodig in gevaar te brengen.
Eigenlijk wil ik de motor compleet met uitrusting in één koop wegdoen.
Km stand: 99373 echte km’s. Bouwjaar 1997
Helaas de laatste 2,5 jaar nog slechts minder dan 400 km kunnen rijden. Wat is er in die periode gedaan:
Groot onderhoud uitgevoerd door de onvolprezen Dennis, daarbij:
De remklauwen uit elkaar gehaald en gereinigd en nieuwe remblokken geplaatst.
Koppeling hoofdcilinder revisie.
Rem, cardan en koppeling olie vervangen.
Motorolie en alle filters vervangen.
Voorvork uit elkaar en gereinigd, olie vervangen.
Cardan, meenemer enz. (in uitstekende staat) gereinigd en weer voorzien van het juiste vet.
Carburateurs afgesteld.
Tijdens de riemwisseldag is daarna de distributieriem vervangen en de waterpomp plus koelvloeistof.
Rondom alle lampen vervangen door ledverlichting en R.A.W. led indicatoren op spiegelkap geplaatst. Heldere knipperglaasjes in spiegelkappen.
Verder voorzien van een nieuw zadel van Top Selerie (3 keer op gereden)
RVS bochtenset en collector met nieuwe dempers van Marving met E-keur!
Topkoffer van GIVI met werkend derde remlicht.
Zo goed als nieuwe Batlax T30 banden voor en achter met minder dan 400 km.
Vorig jaar nieuwe accu.
Uirusting:
Prachtig en veilig doorwaaipak van REV’it met uitneembare vochtwerende binnenvoering plus zomerhandschoen van REV’it (XL) totaalwaarde € 650,- Jas XXL (geel) en broek XL lang (zwart). Ik ben 1.88 mtr, 100 kg. Pasvorm is strak dus wappert niet. Broek en jas zijn opgewaardeerd met hoogwaardige protectoren! Pas drie keer gedragen.
Witte Nolan N100-5 systeemhelm maat L en goedgekeurd als jet en integraalhelm t.w.v. € 350,- 2 jaar oud
ook slechts drie keer gedragen. De helm is daarnaast nog voorzien van up-to-date Cardo Bold intercom incl. speakers en microfoon. De Cardo kan buiten op de helm geklikt worden.
Z.g.a.n. Daytona motorlaarzen mt. 46
Tot slot een up-to-date TomTom 550 die je boven het dashboard kan klikken met vaste stroomaansluiting.
Is de motor als nieuw? Nee, er zijn wel wat littekentjes (geen vitale) die bij de leeftijd horen. En poetsen mag je zelf doen.
Een redelijk bod op de hele set wordt gewaardeerd, hoef niet de hoofdprijs maar geen onzin biedingen a.u.b. Staat in Rijsbergen (NB)
Edited by Job de Zeeuw