Jump to content

Beetje jammer dat ik het moet vragen maar ik kom er niet uit: ik heb alle tupperware van de motor gehad om iets te laten spuiten maar na terugplaatsen heb ik deze boutjes toch nog over.

Wie herkent ze?

Groet,

Chris

ED3793DE-8681-4B58-9F15-130D52843D48.thumb.jpeg.49e96707688126e2fd99a050d01f28f0.jpeg

Featured Replies

De bovenste 2 is binnenkant kuip net naast de koplamp.

En de andere met moer kunnen bovenkant koplamp zijn of de verbinding van beide kuipdelen boven de koplamp

[automerge]1628151873[/automerge]

De bovenste kunnen ook zitten waar je zwarte honda kap zit boven de koplamp in beide bovenkanten waar dee in het gewei word vast gezet

1628151906090.thumb.png.e7110e7030fa7480763abf71a232fa4c.png

Deze kunnen het ook zijn, we weten de maat niet. bij koplamp kan ook inderdaad.

Je hebt 'iets' laten spuiten.. als je even vermeld wat, kunnen we ook vertellen waar de boutje horen.

Die 2 met inbus en de andere met moer zitten in de topkuip delen bij de koplamp, die andere 2 aan de binnenkant van de topkuip, als bevestiging van de koplamp.

Wat ik in dit geval zou doen is stap voor stap de montage opnieuw inspecteren dan wel uitvoeren met de manual ernaast. Ergens nou ja, 5 ergensen (creatief met taal) zit of nu de verkeerde of stiekem helemaal geen.

Heb altijd geleerd als je onderdelen over hebt die er wel op horen. Is iets er in het proces wat mis gegaan.

Sterkte en succes!

Misschien heb je verkeerde boutjes op de plek zitten die ik heb aangewezen, want die jij laat zien zijn echt de boutjes die op die plek horen
  • Author

@chrisvdbeek

daarom zijn wij voorstander van je plaatsnaam vermelden bij je avatar

je gegevens

,misschien woont er iemand in de buurt die het zo kan aanwijzen ?

succes

:biker:

dankjewel voor de tip. aangepast.