Jump to content

Hallodio motormuizen,

Bij deze weer een pan european rijder erbij, mijn naam is Frank van Warmerdam, nu af en toe op een Pan european ST1100 heerlijk naar m'n werk.

wat is dit een geweldige machine om heerlijk mee te rijden en te toeren.

Hiervoor met een Honda bold'or CB900F me super vermaakt om\p de weg. het was dan ook een geweldige motor.

Daarna jaren op een Kawasaki GPZ900R rond gescheurd, diverse vakanties mee meegemaakt van Noorwegen tot aan Spanje.

Het leven met een motor geeft je het vrije gevoel en dat is gewoon genieten.

Nu op een pan european, waar ik op en top blij mee ben.

ik wens jullie allemaal veel rij plezier en wie weet komen we elkaar ergens tegen .

Groetjes Frank

Featured Replies

Hoipiepeloi motormuis Frank.

Een ST naar je werk is een goede manier om met een glimlach je dag te beginnen. Inderdaad fantastische machines.

Wens je dan ook zeer veel veilige en geweldige kilometers toe. En veel plezier op ons (en nu ook jouw) mooie forum.

Welkom Frank en veel plezier op dit forum en met je ST1100! Heb je zo'n Bol d'Or gehad? Die vond ik vroeger echt prachtig

2.jpg.b0b691de96f8a503070c1019be192216.jpg

Ik had vroeger een CB550F, daarna 2x een GL650 Silverwing, en nu ook een ST1100, en daar kan je ook heel lekker mee rijden! Waar woon je ergens in het land? Groeten DuinPan uit Haarlem

20200915_113500Grossglockner.jpg.fe6de217b0d7a95f8f5e02f8944de68b.jpg

Welkom Frank

en veel,plezier ook met en op het forum

in welke stad woont je Pan ?

vermeld evt ook bij je gegevens altijd handig in de toekomst als je een hulpvraag stelt

:biker: