Jump to content

Opzoek naar een ST1300

Hey allemaal,

Ik heb jaren met veel plezier op een ST1100 gereden. Door omstandigheden heb ik die weggedaan. Dit jaar heb ik een Varadero gekocht. Maar ik ben er achter gekomen dat het toch niet echt mijn ding is.

Daarom ben ik nu opzoek naar een ST1300.

Weet iemand toevallig een goeie te koop staan?

Of veder nog tips?

Groetjes,

Paul

Featured Replies

• Author
Ja die bij Snoek had ik gezien. Ik heb gebeld, maar ze zijn op dit moment op vakantie

Goed is een behoorlijk losse definitie. Wat je krijgt hangt vaak erg af van prijsklasse.

Een "goeie" is een kwestie van historie nakijken en een uitgebreide aankoop inspectie. Liefst iemand met veel kijk op de 1300. Dan aan de hand van de staat kan je bepalen of de aanschafprijs redelijk is. Zelfs met inspectie en een dure kan je er naast zitten.

1300 is een degelijke machine dus veel zijn "goede" te vinden. Maar je moet zelfs met nauwkeurige inspectie altijd hopen dat een individuele fiets in de praktijk ook goed is. Is niet nieuw en je kan niet alles zien. Aanschaf bij elk gebruikt product is ook een beetje mazzel hebben.

Ken er helaas niet zo 123 een te koop. Hou wel m'n oren en ogen open voor je.

Wens je heel veel sterkte met de zoektocht en aanschaf. En veel plezier met de nog te vinden ST1300.

Inderdaad overal goed checken, de evt onderhoudstaat nalopen en advies van kenner of monteur inschakelen. Maar dat komt allemaal vast wel goed, veel plezier (als je dat hebt) met de zoektocht!
Als de fiets van Ome Noot nog beschikbaar is, dan heb je gewoon een prima motor.

Helemaal top @Ome Paul. Grats! Yahoo:

Welke is het geworden? Heb je ook een foto van de aanwinst? Altijd leuk om te zien en ben erg benieuwd!

Wens je alvast heel veel geweldige en veilige kilometers met de nieuwe toerbuffel toe.

:vroem:

• Author

Foto's komen er aan.

Ik ga het combineren met een nieuwe 'Stel je voor post'. Omdat ik terug van weg ben geweest :-)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.